Gå til innhold

Spill Age of Empires III før lansering (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du vinne, la være å reise til Oslo og få det tilsendt i posten? :D

Nei :-)

Bah! Her kommer min virkerlige store sjanse som jeg har ventet på, også er det den uken der :( .

Hadde det ikke vært for den nå dumme polenturen, hadde jeg svart på konkurransen med det samme! Møkkatur :wallbash:

 

Går det ann å gi bort premien forresten? Hvis jeg f.eks hadde svart i mitt navn og min adresse, kunne allikevel en annen komt i mitt sted?

Lenke til kommentar

har spilt igjennom det. Men det ville være moro å spille det on-line, trur det skal være et slags form får custom games som over battle.net(warcraft 3)

Så når datoen kjem framfor dagen er det bare å løpe og kjøpe, trenger cd-key som er lovlig

 

Ein ting er sikekkert, spillet er supert....

Lenke til kommentar
Det blir offentliggjort i morgen hvem som vant. Venter på bekreftelse fra vinnerne om de fremdeles kan, slik at det ikke blir mye frem og tilbake i etterkant.

5020868[/snapback]

 

 

Jeg kan hvertfall.. Men er det lov å ha med folk dit....? kunne tenke meg å ha med en kamerat som så på, men er det ikke mulig så gjør det selvfølgelig ikke noe...

 

 

:thumbup: min første konkurranse på gamer.no og jeg vinner :w00t: my lucky day

Lenke til kommentar
Det blir offentliggjort i morgen hvem som vant. Venter på bekreftelse fra vinnerne om de fremdeles kan, slik at det ikke blir mye frem og tilbake i etterkant.

5020868[/snapback]

Jeg kan hvertfall.. Men er det lov å ha med folk dit....? kunne tenke meg å ha med en kamerat som så på, men er det ikke mulig så gjør det selvfølgelig ikke noe...

 

:thumbup: min første konkurranse på gamer.no og jeg vinner :w00t: my lucky day

5020887[/snapback]

Skulle gå greit å ta med 1 som kun ser på, men send meg mail med navnet hans, og be han ta med identifikasjon. Hvis ikke kan hele Norge komme å si at de er en kamerat, og plutselig er det 683 mennesker der :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...