Gå til innhold

Omtale av Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må innrømme at jeg var relativt skeptisk til en så kjapp oppfølger etter Pandora Tomorrow, men heldigvis var min bekymring ubegrunnet.

Var jo egentlig ikke en grunn til å være skeptisk. PT ble utviklet av Ubisoft Shanghai. Utviklingen av SPCT ble gjort av Ubisoft Montreal som da startet med utviklingen kort tid etter det første spillet. De hadde god tid til å utvikle teknologien og gameplayet bak SPCT.

Lenke til kommentar
Jeg må innrømme at jeg var relativt skeptisk til en så kjapp oppfølger etter Pandora Tomorrow, men heldigvis var min bekymring ubegrunnet.

Var jo egentlig ikke en grunn til å være skeptisk. PT ble utviklet av Ubisoft Shanghai. Utviklingen av SPCT ble gjort av Ubisoft Montreal som da startet med utviklingen kort tid etter det første spillet. De hadde god tid til å utvikle teknologien og gameplayet bak SPCT.

 

Jo, jeg var skeptisk. Når et spill kommer så tett opp til sin forgjenger, spiller det ingen rolle om de hadde ulike utviklere eller ei. Hvis spillene er for like eller du har forgjengeren friskt i minne, kan du oppleve at spillet fremstår som en direkte og uoriginal fortsettelse. Dermed kan du risikere en kjedelig spillopplevelse og spillet vil ikke vise seg som den unike perle det er.

 

Heldigvis er ikke dette noe problem, og min skepsis er som skrevet i omtalen borte vekk. :)

Endret av mcgroven
Lenke til kommentar
Jo, jeg var skeptisk. Når et spill kommer så tett opp til sin forgjenger, spiller det ingen rolle om de hadde ulike utviklere eller ei. Hvis spillene er for like eller du har forgjengeren friskt i minne, kan du oppleve at spillet fremstår som en direkte og uoriginal fortsettelse. Dermed kan du risikere en kjedelig spillopplevelse og spillet vil ikke vise seg som den unike perle det er.

 

Heldigvis er ikke dette noe problem, og min skepsis er som skrevet i omtalen borte vekk. :)

Joda, det skjønner jeg. Jeg mener at PT kom ut for å holde interressen til Splinter Cell oppe, slik at ventetiden på CT ikke ble for lang. Pga. dette fikk Ubisoft Montreal tid til å bringe inn nytt og friskt materiale til CT. Men nok om det :)

 

Gleder meg iallefall til å spille igjennom enda et Splinter Cell spill, de tidligere titlene har fenget meg og det virker som om dette faktisk slår de to andre på de fleste områder!

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Venter fortsatt på PC versjonen skal komme i posten.

Har spilt demoen om og om og om og om igjen . Uten tvil det råeste stealth spillet.

 

Fra første splinter cell så la det Metal gear Solid i skyggen . Jeg bare håper MGS kan noengang greie å få til halvparten av det splinter cell gir spillerne og det er frihet til å gjøre hva du vil hvor du vil !

Lenke til kommentar
Sterkt av Splinter Cell: CT. Det har ikkje berre vert du som har vert skeptisk til dette spillet i.o.m at det kjem så kjappt etter PT. Tenker meg PC versjonen kanskje får litt bedre graffik enn Xbox versjonen eller kva trur dere? :)

PC versjonen tar ibruk nyeste pixel shader versjon så ja det blir seende mildt sagt litt bedre ja :)

Lenke til kommentar
Det hadde vært fint å få vite hvor lang tid du brukte på å klare spillet.

Er det store forskjeller på pc og xbox versjonene av spillet?

Brukte vel ca. 13-15 timer på spillet, uten å haste igjennom det.

 

Den eneste forskjellen mellom versjonene på Xbox og PC er grafikken, så vidt jeg har oppfattet. Kommer tilbake med karakterer for PC senere i dag.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...