Gå til innhold

Bedre enn forventet fra Intel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har vel gjort det ganske bra i Japan de siste årene. Må ha brukt mye penger på reklame der. he-he

Det var det jeg også tenkte... Tenkte også at om Intel blir dømt skyldig så håper jeg en god del av boten går til det selskapet som tystet. På den måten kan flere føle seg fristet til å avsløre urettferdige avtaler.

Lenke til kommentar
Det var det jeg også tenkte... Tenkte også at om Intel blir dømt skyldig så håper jeg en god del av boten går til det selskapet som tystet. På den måten kan flere føle seg fristet til å avsløre urettferdige avtaler.

 

Jepp ingen dum ide, siden disse ikke har fortjeneste på produktene sine,så kunne jo dette være en måte å få klingende mynt i kassen :!:

Lenke til kommentar

Slettes ikke så overraskende siden Intel leverer gode produkter i flere avdelinger enn bare CPUer. Blant annet nettverkskortene holder vel relativt god standard, i tillegg til lansering av Sonoma og en påbegynt konvertering av mobile-seriene til desktopmarkedet.

Lenke til kommentar
Slettes ikke så overraskende siden Intel leverer gode produkter i flere avdelinger enn bare CPUer. Blant annet nettverkskortene holder vel relativt god standard, i tillegg til lansering av Sonoma og en påbegynt konvertering av mobile-seriene til desktopmarkedet.

..Og Intel har jo stort sett meget gode hovedkort også.

Lenke til kommentar
Slettes ikke så overraskende siden Intel leverer gode produkter i flere avdelinger enn bare CPUer. Blant annet nettverkskortene holder vel relativt god standard, i tillegg til lansering av Sonoma og en påbegynt konvertering av mobile-seriene til desktopmarkedet.

..Og Intel har jo stort sett meget gode hovedkort også.

Tja,det meste de har er vel bra, selv om de ikke har den raskeste cpuèn akkurat nå så betyr vel ikke dette at det er et dårlig produkt :hmm:

Lenke til kommentar
Åhh, det hadde ikke jeg trodd, med tnke på konkuransen de har fått fra Amd det siste året! :dontgetit:

Noe av poenget er vel at desktop segmentet av markedet er avtagende, mens bærbar segmentet vokser enormt.. Og på bærbare er vel Intel omtrent enerådende, bortsett fra noen få unntak. Dell står vel alene for en nærmere 50% av det bærbare markedet(mener jeg leste noe slikt ett sted) og vi vet hvem som leverer varene til Dell :) Og da er det ikke bare CPUer Intel leverer som også andre her nevner.

 

AMD har litt av en utfordring dersom de har satt seg som mål å svekke Intels posisjon i markedet, de har tross alt kapital og en bredde i produktutvalget sitt som AMD bare kan drømme om. AMD lever vel stort sett av minnebrikker og CPUer til sammenlikning.

Lenke til kommentar
Noen som har oversikt over budsjettene til AMD og Intel ? med full oversikt ?

Mener nemlig å ha hørt at Intel har redusert inntektene til AMD til omtrent 0 etter priskrig på minnebrikker

Du finner dem på de respektive firmaers websider. Merk at hverken Intel eller AMD offentliggjør salgstall pr. produkt eller produktgruppe, så du må lese litt mellom linjene. (Det betyr også at når du ser slike tall i pressen må du ta dem med en klype salt. Om noen skriver at AMD har solgt så mye av et produkt i forhold til et annet er det bare unntaksvis fordi AMD faktisk har sagt noe offisielt om det.)

 

Om du søker litt her på forumet finner du antagelig tidligere tråder som diskuterer den påståtte priskrigen.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Tenkte også at om Intel blir dømt skyldig så håper jeg en god del av boten går til det selskapet som tystet. På den måten kan flere føle seg fristet til å avsløre urettferdige avtaler.

Det håper ikke jeg! Å belønne tystere er å invitere til falske anklager.

 

Geir :)

Må si meg 100% enig i det.

Lenke til kommentar
Tenkte også at om Intel blir dømt skyldig så håper jeg en god del av boten går til det selskapet som tystet. På den måten kan flere føle seg fristet til å avsløre urettferdige avtaler.

Det håper ikke jeg! Å belønne tystere er å invitere til falske anklager.

 

Geir :)

Må si meg 100% enig i det.

Da er vi tre :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...