Gå til innhold

TEST: Razer Diamondback


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Naar det gjelder teflon fottene paa musa er jeg faktisk ikke helt sikker. Jeg husker da de skulle lansere Viper musa saa snakker Razer om aa levere en pakke med ekstra teflon fotter (det snakket de om ihvertfall om det ble noe av det vet jeg ikke).

 

Uansett, hvis du ikke bruker musa paa sandpapir saa skal disse fottene holde i en god stund fremover for man trenger paa aa skifte dem ut.

 

Husker jeg ikke helt feil heller saa har Razer tatt vekk skruehullene som normalt er under musfottene slik at man ikke trenger aa ta av fottene.

 

Strengt tatt saa er det vel nesten ingen produsenter som leverer ekstra fotter eller hva?

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Hei folkens.

 

Vil også si takk til min venn Frank_Jarle som gjorde at jeg fikk tatt testen. :thumbup:

 

Så vil jeg si at det fulgte ikke med noen ekstra Teflon føtter med i min eske.

Vi prøvde både med og uten USB tweaken for å se om det hadde noe å si på utfallet til musa, vi fant iallefall ut at musa fulgte bedre med, men den fungerer ypperlig også uten tweak.... :D

 

 

 

Er det noen norske forhandlere av Razor?

 

Ikke som jeg veit om ennå iallefall, men det går rykter at flere importører vil ta den inn med en gang de får muligheten til det ;)

Endret av vammaveien
Lenke til kommentar
Naar det gjelder teflon fottene paa musa er jeg faktisk ikke helt sikker. Jeg husker da de skulle lansere Viper musa saa snakker Razer om aa levere en pakke med ekstra teflon fotter (det snakket de om ihvertfall om det ble noe av det vet jeg ikke).

 

Uansett, hvis du ikke bruker musa paa sandpapir saa skal disse fottene holde i en god stund fremover for man trenger paa aa skifte dem ut.

 

Husker jeg ikke helt feil heller saa har Razer tatt vekk skruehullene som normalt er under musfottene slik at man ikke trenger aa ta av fottene.

 

Strengt tatt saa er det vel nesten ingen produsenter som leverer ekstra fotter eller hva?

 

Frankie

Singapore

Greit nok at de ikke pleier det. Det er bare så dumt å måtte kaste musen fordi museføttene er spist opp av func-musemattens grove side. Man får jo kjøpt hyperglides til Logitech- og Microsoft-mus, finnes det da noe tilsvarende for disse eller fungerer evt. hyperglides på denne? :roll:

Lenke til kommentar

Woohoo, endelig kan jeg bytte ut MX300`en til Razer igjen.. (Savner Boomslang`en.. Synd det er ei kulemus :( )

 

Har ventet lenge på Diamondback, å den skal garantert ligge under treet på julaften :D

 

*Litt synd at det ikke følger med kakeboks til denne musa og*

Endret av oorzako
Lenke til kommentar

Er det noen muligheter for å slå av lyset fra musa? Når jeg spiller, er jeg avhengig av å konsentrere meg om -skjermen-, et lite rødt lys i utkanten av synsvinkelen vil for meg være ekstremt irriterende.

 

Hvordan er musa i spill sammenlignet med MX510? Har testeren av Diamondback-musa testet MX510 også tilfeldigvis? Jeg har selv MX510 nå, etter jeg gikk over fra logitech pilot til den, fikk jeg også en ekstrem følelse av at spill rett og slett ble lettere, fordi musa er såpass nøyaktig i bruken, så jeg lurer på om det er muligheter for en liten sammenligning her..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...