Gå til innhold

TV2 vs. NRK


Hva foretrekker du best, NRK eller TV2?  

98 stemmer

  1. 1. Hva foretrekker du best, NRK eller TV2?

    • NRK
      38
    • TV2
      54
    • Ingen av disse
      6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs hva man skal vurdere innholdsmessig eller kvalitetsmessig;

 

På produksjoner er NRK rå, faktisk en verdens beste kanaler, kun slått av BBC.

Se f.eks på live sendinger NRK gjør, og sammenlign med f,eks TV2. Det er

lysår i forskjell. Samme gjelder vignetter etc..

 

TV2 lager lite selv, og det de lager er middelmådig i forhold til f.eks NRK. Det

er mest innkjøpte drittprogram. Lite givende... Men flott for de som elsker å

glane på tv uten mål og meining. Eg liker selv å lære noe nytt, programmene

må gi meg noe mere enn platt undeholdning.. Underholdinga til NRK er like

jævli som TV2, men dog bedre produsert.

 

 

Synes NRK2 er best!! NRK1 blir mest for de litt oppi årene, føler eg.

Lenke til kommentar

NRK har noen lyse sider i blandt. For eksempel har de jo vist "Borettslaget", "Band of Brothers" m.m.

 

Dessuten er det ingen som slår nyhets-sendingene til NRK. Fredagsunderholdningen er jo også grei.

 

TV2 har "God Morgen, Norge". Uslåelig når jeg venter på bussen. TV2 har "Søndagsfilmen" hvor de iblandt viser noen bra filmer. Men det er sjelden de viser de helt store titlene. "TV2 hjelper deg" er jo også gøy.

 

Kjetil & Kjartan-show. Elsker det.

 

Så jeg må si kampen ender uavgjort.

Lenke til kommentar

Vil ikkje utpeike ein som den "beste", kvar kanal har asine fordelar. TV2 har reklame, masse penger, og kjøper alle seriane sine.

 

Men når det kjem til eigenproduserte serier så er NRK best. Bård og Harald har jo stått for norges (imo) beste komiprogrammer, utan tvil. I tillegg har du Nytt på Nytt og fleire andre. Beste TV2 har laga er (imo) Kjetil og Kjartan Show.

 

Eg hater TV2 sine fotball-komentatorar, og priser meg lukkeleg dersom NRK sender ein storkamp med Scheie\Drillo i boksen.

 

TV2 har reklame, og sender stort sett amerikanske og australske seriar døgnet rundt, sjølvsagt vil dei fleste like TV2 best..TV2 har også hatt ein god del elendige seriar, både sjølvproduserte og amerikanske.

 

Sum summarum så blir det 1-1 for min del.

Lenke til kommentar

som underholdnings kanal er TVN bedre enn TV2.

TVN tar den helt ut og kjøper de værste bingo seriene.

Men de har hatt noen MEGET bra egenproduksjoner. .

La oss ikke glemme Valen, Nissene på Låven, Big Brother var bra første gang jeg så det..

 

nice..

 

Tv2 bare suger tværs igjennom.

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
NRK er vel og bra. de har mye bra programmer (sopranos - trenger jeg si mer :love: ), men kunne vært foruten den lisensen da...

Ville du hatt reklame istedet?

De må få penger til drift fra et sted...

jeg ville hvertfall foretrukket reklame fremfor lisens..!!

da henter de pengene fra rike bedrifter som selv velger og bruke penger istedet for fattige studenter som ikke vil se på nrk engang..

 

dog reklame da i tv2 mengder og ikke tv3 mengder... ingenting er så irriterende som reklamepause midt i en film.. og mens vi er inne på det, va i f**n tenker tv-norge på, nyheter og været midt i filmen. . ! ?

 

 

men back to topic. syns vel personlig tv2 er best for meg..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...