Gå til innhold

Sniktitt på Colin McRae Rally 2005 (PC/PS2/Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Jeg har forsøkt 2004, men jeg fant ingen måte å spille singleplayer sammen med andre biler, altså datastyrte konkurrenter. Er det jeg som roter, eller er dette spillet så hjelpeløst?

 

Um, det er jo et rællyspæll da.. ikke rallycross. Kjøp deg shox eller no sånn hvis du vil ha arcade.

 

Må si at jeg begynner å bli litt lei den samma cmr om og om igjen. Men 5ern kan fortsatt bli bra, bare de lager spellet større og med mye bedre AI tider.

Lenke til kommentar
Hvis du vil ha rally simulator kan jeg anbefale Richard Burns Rally. Fantastisk kjørefølelse, utrolig vanskelig, men vanskelig på riktig måte. Man bør ha ratt med analog ratt/gass/brems.

Har nettopp anskaffet meg Richard Burns selv, er imponert sålangt, men gikk på en smell da jeg skulle teste ut multiplayer funksjonaliteten. Den tillot kun hotseat, dvs at netverksspilling var totalt fraværende. Vanvittig bittert, med skikkelig MP kunne jo dette blitt rallysportens GPL :cry:

 

Når det gjelder CMR5 håper jeg de har skjerpa MP enda ett hakk siden 4'ern, selve kjørefølelsen er grei nok, selvom det er litt arcade sammenlignet med Richard Burns Rally naturligvis.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...