Gå til innhold

Dell vil allikevel satse på AMD CPU


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff, blande AMD inn i Dell.

Liker p4, alltid fint å ha p4 i en dell maskin :yes:

Du kan sikkert fortsette å kjøpe Dell maskiner med Intel. Men... jeg tror de fleste Dell kjøpere gir f*** i om det er Intel eller AMD i maskinen. Dell kjøpere er enten førstegangskjøpere uten peiling, eller folk som ikke gidder å engasjere seg i data i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Uff, blande AMD inn i Dell.

Liker p4, alltid fint å ha p4 i en dell maskin  :yes:

Du kan sikkert fortsette å kjøpe Dell maskiner med Intel. Men... jeg tror de fleste Dell kjøpere gir f*** i om det er Intel eller AMD i maskinen. Dell kjøpere er enten førstegangskjøpere uten peiling, eller folk som ikke gidder å engasjere seg i data i det hele tatt.

85% av de som er kunder hos dell er bedrifter, derfor er det skjeldent "førstegangsbrukere" eller andre uerfarne målgrupper som skal bli lurt. Jeg tror Dell inser at AMD har mye bra ting på gang med sine nye 64 bits prossesorer og skjønner at de kan tilby bedrifter i første rekke bedre servere..... Desuten har de på ingen måte brut med intel men bare sagt at AMD er også aktuelt i fremtiden.

Endret av Hardfredd
Lenke til kommentar
Liker p4, alltid fint å ha p4 i en dell maskin  :yes:

Oi... visste ikke at der fantes Intel fan blant hardware entusiaster... :wow: (selfølgelig greit at de aksisterer og skaper marked osv osv men man kan vel ikke, med en IQ over 5, like noe sånnt??)

Hva i alle dager er det for en påstand?

 

De eneste AMD CPU'en som er bedre enn P4C er jo AMD 64 og FX... (snakker hastighet nå og ikke pris) og det er jo ikke så forferdelig lenge siden de kom på markedet..

Lenke til kommentar

Jeg må virkelig si at dette kom som et sjokk!!

 

Og jeg har herved litt blandede følelser.

:scared::wow::no::angry::ermm::roll::D:laugh::devil:

 

Dette er absolutt en gledelig nyhet.

 

Der forsvant nok noen argumenter for intel fanclub'en.

 

"bare se hva dell skriver om amd, Ustabile, vanskelige blablabla. Dell vet hva de driver med. Ikke uten grunn Dell kun har intel"

 

Ser ut som konkurransen virkelig kan tilspisse seg nå, og det liker vi svært godt.

Lenke til kommentar

Er hw.no et rimelig AMD-vennlig nettsted?

Etter å ha tittet på tester av Intel og AMD CPUer, notiser om kommende produkter og artikler om bekymring for at Dell ikke vil bruke AMD, men så ombestemmer seg..., så sitter jeg igjen med inntrykk av at her er det AMD som gjelder. :dontgetit:

 

Jeg holder meg til Mac og PPC :yes: , så for min del er det det samme. Har observert at diskusjonen AMD vs. Intel er minst like frisk som Mac vs. PC. Håper jeg ikke setter sinnene i kok nå :ermm::blush:

Lenke til kommentar

Er det ikkje positivt at ein produsent som selger eit stort antal % av verdens maskiner begynner å vurdere om dei skal bruke AMD? Intel ligger langt foran AMD på verdsbasis og det er nettop gjennom Dell og slike store firma som selger til bedrifter mengen ligger.

 

Meir AMD = bedre marked = forhåpentligvis lågare priser

Lenke til kommentar
Liker p4, alltid fint å ha p4 i en dell maskin  :yes:

Oi... visste ikke at der fantes Intel fan blant hardware entusiaster... :wow: (selfølgelig greit at de aksisterer og skaper marked osv osv men man kan vel ikke, med en IQ over 5, like noe sånnt??)

Slike "intligente" uttalelser om andre burde automatisk føre til minst 14 dagers ferie. Det er nettop slike personer som dette som klarer å skape kvalm her på forumet :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...