Gå til innhold

SNIKTITT: Tom Clancy's The Division 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville vært kult om hele byen hadde vært PvP enabled men at pga balanse så kunne man heller hatt 2 faksjoner. Ene politi og andre opprørere så folk ville samarbeidet om å hjelpe hverandre utføre oppdrag osv. Oppdrag kunne også vært dynamisk generert utifra hva opprørere gjør.

Lenke til kommentar

Ville vært kult om hele byen hadde vært PvP enabled men at pga balanse så kunne man heller hatt 2 faksjoner. Ene politi og andre opprørere så folk ville samarbeidet om å hjelpe hverandre utføre oppdrag osv. Oppdrag kunne også vært dynamisk generert utifra hva opprørere gjør.

 

Så akkurat slik WoW gjorde det for 15 år siden, men som de fant ut at ikke var spesielt smart?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor byttet de ut motoren? Den gamle fungerte utmerket.

Karakteren du bruker minner meg om en gammel dame, som prøver å gjøre maraton i en rullestol.

Har spilt en del Wildlands, og dette føltes ut som en blanding av Division mixed up med Wildlands.

For min del står jeg over.
Spilte meg rett og slett lei det første, tviler dette er noe spesielt.

Hvis ikke de har gjort noe drastisk.

Endret av Soles
Lenke til kommentar

Av det jeg har prøvd så er det ganske klart at dem ikke akkurat har funnet opp kruttet på nytt med TD2. Jeg holder på med TD1 om dagen for å komme igjennom historien og synes det er endel ting og gameplay elementer som virket bra og interesant i TD2.

 

Litt overasket over hvor bra det ser ut på XboxOneX i 4K med HDR. Det er områder hvor lys settingen ser ut som du kan skjære igjennom det med en kniv...setter en veldig atmosfære over det hele.

 

På PC'n min med alt på max i 1080p SDR i 60fps så ser det faktisk ikke så bra ut som på X synes jeg. Det er nok noen effekter på PC versjonen som ikke er på X. Men 4K som gir ting mye mer skarphet i kombinasjon med HDR løfter det voldsomt..

 

Men 4K HDR kan en selvfølgelig få på på PC også. Så jeg bare deler mitt syn på hva jeg kan kjøre spillet på. Men spillet virker veldig optimalisert da. Kjører jo bedre en det første spillet....

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Rart at trillende 'smart granater', turrets og andre ting presenteres av artikkel skribenten som nyheter i Division 2, når de er helt vanlige skills man får tilgang til etter en times spilling i forgjengeren.

 

Jeg ser generelt fryktelig lite nytt eller originalt i Div 2 annet enn at byen er grønn, istedet for snødekt. Har til og med sett et par 100% copypastede bygårder fra det første spillet, selv om spillet foregår i en annen by.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rart at trillende 'smart granater', turrets og andre ting presenteres av artikkel skribenten som nyheter i Division 2, når de er helt vanlige skills man får tilgang til etter en times spilling i forgjengeren.

Jeg ser generelt fryktelig lite nytt eller originalt i Div 2 annet enn at byen er grønn, istedet for snødekt. Har til og med sett et par 100% copypastede bygårder fra det første spillet, selv om spillet foregår i en annen by.

Uansett hvor i USA du er ser det enten ut som new York eller Los Angeles/California.

Det har jeg lært fra amerikansk TV.

Lenke til kommentar

Av det jeg har prøvd så er det ganske klart at dem ikke akkurat har funnet opp kruttet på nytt med TD2. Jeg holder på med TD1 om dagen for å komme igjennom historien og synes det er endel ting og gameplay elementer som virket bra og interesant i TD2.

 

Litt overasket over hvor bra det ser ut på XboxOneX i 4K med HDR. Det er områder hvor lys settingen ser ut som du kan skjære igjennom det med en kniv...setter en veldig atmosfære over det hele.

 

På PC'n min med alt på max i 1080p SDR i 60fps så ser det faktisk ikke så bra ut som på X synes jeg. Det er nok noen effekter på PC versjonen som ikke er på X. Men 4K som gir ting mye mer skarphet i kombinasjon med HDR løfter det voldsomt..

 

Men 4K HDR kan en selvfølgelig få på på PC også. Så jeg bare deler mitt syn på hva jeg kan kjøre spillet på. Men spillet virker veldig optimalisert da. Kjører jo bedre en det første spillet....

 

Kontrasten i spillet er helt på jorde. Spillet har white crush og black crush. Alt smelter sammen nesten, alt for lite dynamikk. TD1 var langt bedre. Vet heller ikke hvor smart det var av de å velge sommer som setting. Grafisk ser det jo ikke særlig imponerende ut, men det er vel å forvente av ett åpent verden spill som dette. SJW agendaen med gjøre folk i spillet lite attraktive er heller ikke noe jeg setter pris på.

Lenke til kommentar

Spilt D2 i 8 timer og koser meg skikkelig. De nye lekene er artige og detaljnivået er fantastisk.

Som med D1 (1000+  timer) Så endrer veldig mye seg i end game. End game chars man får tilgang til etterhvert viser hvor spillet går.

Mye tydeligere roller, og mer våpen og leker.

 

Jeg har trua på D2, akkurat som jeg hadde trua på D1 (D1 ble jo bra etterhvert da..)

 

 

Lenke til kommentar

Testet spillet i et par timer i går, men fant fort ut at dette ikke er noe for meg. Blir så lei bullet sponges så da holder jeg meg til andre, litt mer fast paced spill.

 

Et spørsmål: Solgte virkelig det første såpass mye at det måtte lages en oppfølger? Trodde helt ærlig at det ikke var så mange som spilte det. Mulig jeg tar feil da, men det er mitt inntrykk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...