Gå til innhold

God of War-sjefens planer for tilleggsinnhold ble for ambisiøse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte det på release dagen og testa det ut i 15 minutter. Har ikke rørt det siden men får vel gi det en sjanse når mer interresante spill er unnagjort.

Det jeg fikk se de 15 minuttene var bra grafikk, meh gameplay og noe helt hinsides lattelig. Når man slår på disse skapningene helt i starten så blir de liksom slått bakover i lufta, hvis du fortsetter og slå blir de hengene i løse lufta til de dør eller du stopper. Jeg bare :roll:  :hmm: Tror jeg finner på noe annet.

Lenke til kommentar

Kjøpte det på release dagen og testa det ut i 15 minutter. Har ikke rørt det siden men får vel gi det en sjanse når mer interresante spill er unnagjort.

Det jeg fikk se de 15 minuttene var bra grafikk, meh gameplay og noe helt hinsides lattelig. Når man slår på disse skapningene helt i starten så blir de liksom slått bakover i lufta, hvis du fortsetter og slå blir de hengene i løse lufta til de dør eller du stopper. Jeg bare :roll:  :hmm: Tror jeg finner på noe annet.

 

Du må jo ha en måte å starte de normale fighting game comboene.

 

Spillet minner veldig om dark souls kombinert med tekken, med en splash skyrim.

 

Historien, karakterene, musikken og verden er store deler av det som gjør dette spillet bra.

Om man kun går inn i det for å spille en hack and slash så er det ikke noe for deg.

Lenke til kommentar

Kjøpte det på release dagen og testa det ut i 15 minutter. Har ikke rørt det siden men får vel gi det en sjanse når mer interresante spill er unnagjort.

Det jeg fikk se de 15 minuttene var bra grafikk, meh gameplay og noe helt hinsides lattelig. Når man slår på disse skapningene helt i starten så blir de liksom slått bakover i lufta, hvis du fortsetter og slå blir de hengene i løse lufta til de dør eller du stopper. Jeg bare :roll:  :hmm: Tror jeg finner på noe annet.

 

Velkommen til konsoll spill der du skal trykke på A til du blir nummen, for så å rulle rundt som en idiot i noen minutter, så tilbake til A, så rulle litt mer...og slik går det til spillet er ferdig.

Lenke til kommentar

 

Kjøpte det på release dagen og testa det ut i 15 minutter. Har ikke rørt det siden men får vel gi det en sjanse når mer interresante spill er unnagjort.

Det jeg fikk se de 15 minuttene var bra grafikk, meh gameplay og noe helt hinsides lattelig. Når man slår på disse skapningene helt i starten så blir de liksom slått bakover i lufta, hvis du fortsetter og slå blir de hengene i løse lufta til de dør eller du stopper. Jeg bare :roll:  :hmm: Tror jeg finner på noe annet.

 

Velkommen til konsoll spill der du skal trykke på A til du blir nummen, for så å rulle rundt som en idiot i noen minutter, så tilbake til A, så rulle litt mer...og slik går det til spillet er ferdig.

Slik er ikke gow i det hele tatt.

Du har normalt angrep, sterkt angrep, kaste øks, sikte øks, magi 1, magi 2, magi 3, og bytting av våpen.

Plus en super modus.

 

Alle kan forandres på ettersom hva man liker.

De kan også kombineres i lange combo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...