Gå til innhold

Ekstreme tall for Fortnite: Har nå over 200 millioner spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har blitt "tøft" å hate Fortnite, men av alle de store multiplayer spillene så er det nok det best optimaliserte og minst feilfrie spillet av de alle. På linje ned Dota 2, Cs Go og Overwatch.

 

Det er det samme som kompiser av meg sier om Wow, at det er dritt og kjedelig. De har aldri prøvd det. Jeg har prøvd Fortnite, og synes ikke noe særlig om basebyggingen i spillet, og dermed ikke noe for meg. Hater det ikke av den grunn, men liker det bare ikke. Tipper de fleste som sier at de hater det har ikke prøvd det en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er hypen som er sentrert rundt kids og at store internett personligheter hyper det opp for kids som gjør at det er så stort som det er. Selfølgelig noe å si med ingame events også og for ikke å nevne alt det der med at det også er Free 2 Play. For min del har jeg i det siste prydet meg av det jeg selv mener er et enda mer polished spill som er for hakket eldre playerbase enn fortnite, spillet jeg snakker om da er Ring of Elysium.

 

Ellers så vil jeg egentlig si i dags dato at csgo er bedre optimized spill expirience

Lenke til kommentar

 

Jeg også prøvde Fortnite gjennom Steam, spilte i ca 10 minutter og har aldri prøvd det igjen. Blir jeg ansett som en av disse 300 millioner spillerene da? Ubrukelig statistikk.

 

Du er den andre i denne tråden som skriver at du prøvde det i ti minutter. Det er ikke en diskvalifikasjon av spillet, men av deg

Det var absolutt ikke poenget mitt, poenget mitt er at jeg mest sannsynlig blir inkludert i statistikken som en av disse 300 millioner spillerne...

Lenke til kommentar

Elsker Battle Royal spill som Fortnite,PUBG,Blackout og kommende Battlefield V Firestom... Men PROBLEMET i disse dager er at det er så sabla mye Hacking "juksing"... i et BR spill så ødelegger det for alle.. begyner å få mere sansen fir singelplayer, siden online spillig er så utbrett med juksing..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...