Gå til innhold

Snart blir Teslaen din oppdatert til «Version 9» – dette tror vi kommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh. Jeg kjører altid med media på nederst halvdel og kamera øverst.

Det kan man ikke i nye update, så ikke så positivt :(

 

Kan du velge å IKKE få slike oppdateringer? Hvis ikke er man jo helt prisgitt hva Musk & Co finner på til enhver tid. Jaggu glad jeg har min gode gamle BMW 5'er, som drikker edel dinojuice og ikke mottar så mye som en data-bit fra noen som helst nettsky! :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Meh. Jeg kjører altid med media på nederst halvdel og kamera øverst.

Det kan man ikke i nye update, så ikke så positivt :(

 

Kan du velge å IKKE få slike oppdateringer? Hvis ikke er man jo helt prisgitt hva Musk & Co finner på til enhver tid. Jaggu glad jeg har min gode gamle BMW 5'er, som drikker edel dinojuice og ikke mottar så mye som en data-bit fra noen som helst nettsky! :-)

Du kan fritt beholde din gamle bil.

 

Men også BMW er nødt til å bevege seg inn i fremtiden for å være relevant. Da betyr det å skrote hele idrive og starte på nytt. Oppdateringer (som en telefon/pc osv) blir en selvfølge.

Lenke til kommentar

 

Ja. Man bestemmer selv "når" oppdateringen skal finne sted.

På service kan de imidlertid finne på å installere denne for deg, vil jeg tro.

 

Nå har vi jo hørt at det ikke er så lett å få service på disse Teslaene så sånn sett er kanskje ikke den trusselen så stor... :-)

Ja, mange som ikke eier Tesla som mener det. De fleste av oss som eier har ingen problemer med å få service de få gangene det trengs.

Lenke til kommentar

Det er ikke en evigvarende situasjon, og er langt på bedringens vei.

 

AHAHAHAHAHHAHAHAHHA!!! Ser du ikke hva som er på vei til å skje? Model 3 kommer til å selge i bøtter og spann her i landet. Hva tror du skjer med et allerede knelende serviceapparat når det kommer titusener av Model 3 på norske veier? I tillegg har du en stadig eldre flåte med Model S/X. Det kommer bare ikke til å skalere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

AHAHAHAHAHHAHAHAHHA!!! Ser du ikke hva som er på vei til å skje? Model 3 kommer til å selge i bøtter og spann her i landet. Hva tror du skjer med et allerede knelende serviceapparat når det kommer titusener av Model 3 på norske veier? I tillegg har du en stadig eldre flåte med Model S/X. Det kommer bare ikke til å skalere.

Det hjelper at Model 3 har kun service annenhvert år, og at servicebilene kan utføre full service på Model 3. Da skal Model 3 kun innom verkstedet om det er noe som må fikses og ikke kan fikses trådløst.

 

Med det nye servicesentret i Oslo bør ting bedre seg etter hvert. Det handler til stor grad om å få tatt unna etterslepet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...