Gå til innhold

Bethesda annonserte Starfield


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lukter litt av at en ny konsollgenerasjon er på trappene. Starfield, Cyberpunk og TESVI kommer neppe til Xbox One og PS4.

Dem sa vel "Next generation games" om Starfield og TES6. Det kan vel tolkes på flere måter, men for meg så høres det ut som spill som kommer ut for next gen konsoller. Ville uansett ikke overraske da disse spillene er noen år unna.

Lenke til kommentar

 

Lukter litt av at en ny konsollgenerasjon er på trappene. Starfield, Cyberpunk og TESVI kommer neppe til Xbox One og PS4.

Dem sa vel "Next generation games" om Starfield og TES6. Det kan vel tolkes på flere måter, men for meg så høres det ut som spill som kommer ut for next gen konsoller. Ville uansett ikke overraske da disse spillene er noen år unna.

Godt mulig, 7 nm, treadripper med færre kjerner men med integrert grafikk er en opplagt mulighet, vil være bakover kompatibel men også forover kompatibel for spill som ikke er ekstremt krevende. Eller du prioriterer 4k og 60hz, dette selvsagt også en mulighet for gamle spill med en ps5.

 

Med x86 betyr en ny konsoll generasjon bare at kravet om at nye og krevende spill ikke støtter forrige generasjon.

Lenke til kommentar

Okei, går opp mot Star Citizen/Squadron 42 da spennende :D 7 års utviklingstid, der ser man hvor lang tid slikt tar :)

7 år lukter ny engine, nå det er en sjanse at TES 6 kjører den gamle, dvs oppdatert versjon av den i FO4, 

Starfield er opplagt i verdensrommet, i iallefall er det en god del av spillet, vi så en satellitt bli sprengt og det er ikke noe jeg tror ar FO4 engine er god til. 

Nå den teaseren viser mindre en den for TES 6 som gir info om området spillet vil være i. 

På den andre siden de har ikke utgitt et dårlig spill :)

Ja vi kan klage over Oblivion og FO4 men de var ikke dårlige spill vi har bare store forventninger og antar som en selvfølge at alt i et nytt spill vil overgå det forrige i alle aspekter. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...