Gå til innhold

Det er trolig lenge til vi får se en PlayStation 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Solgte nettop min letdown Ps4 pro .... blir litt lengre vendt på 5ern da ikke stort savn ....

 

Hadde det ikke vært for at noen av dem beste spillene som blir laget er til PS4 så hadde nok jeg gjort det samme. Skal bli helt vilt å spille God of War 4 neste uke...helt syke anmeldelser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trenger ikke ny konsoll enda, dagens fungerer utmerket og henger fortsatt med i tiden, i motsetning til det PS3 gjorde i sin tid.

Vel, prosessoren er en ganske solid flaskehals. CPUen jeg har i min gamle maskin ble lansert i 2009, og er klart raskere. Grafikken på konsollene er ok, men det er klart spillene blir holdt tilbake av en prosessor som i praksis er et helt tiår på etterskudd per i dag. Nye konsoller med prosessorer som forhåpentligvis yter tilsvarende som dagens PC-prosessorer vil gi et betydelig hopp når de kommer.

Lenke til kommentar

Dette sier seg selv. Hvorfor i alle dager skal Sony forkorte den konsollgenerasjonen der de knuser all motstand? De har et spill rett rundt hjørnet som kommer til å selge mange konsoller, og flere på vei.

 

Tror heller at Microsoft lanserer en ny Xbox One X 1080 eller whatever de kaller den lenge før de hadde tenkt i ren desperasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...