Gå til innhold

Steam bannlyser spillutvikler for å ha anmeldt sine egne spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steam burde bannlyst halvparten av spilla som er der, og fortsatt ville halvparten av det som var igjen vært på høyde med ting enn finner i Google play og app store. Makan til samling av dritt skal det godt gjøres å finne. Snakker da ikke om de spillene som er bra, inkludert spill jeg ikke kan fordra, men alt det tullet som ligger der nå.

Lenke til kommentar

Når et spill er tilgjengelig for brukeromtaler, så bruk grafen som viser fordelingen av omtalene, og ikke kjøp dag 1. Da vil man kunne se utviklingen, alternativt vil spill med flere tusen omtaler alltid gi et bedre bilde av realiteten enn et med under hundre.

 

Jeg synes grafen over fordelingen av omtaler er noe av det beste de har lagt til for å gi forbrukere bedre beslutningsgrunnlag. Selv om det selvfølgelig ikke løser alle problemer dessverre.

 

Les også noen av anmeldelsene, hvis de negative omtalene er ekstremt negative og de positive rosemaler er det ofte ugler i mosen. Dette hjelper også på det motsatte, dersom det er mange som har gitt negative omtaler på nisjespill, så kan man lese hva de kritiserer, ikke alltid negativ omtale er gjeldende for din smak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Liker at Steam gir indie-utviklere en sjanse, men markedet er oversvømt av dritt..

 

Har 765 spill markert som "Not Interested" på min Queue, og enda så florerer det med spill av laber kvalitet som Steam foreslår for meg.

 

Indieutviklere fortjener sjanser så absolutt da de som regel er fri fra mikrotransakjsoner og annen dritt som er kommet til de siste årene. Men det jeg mener er alle de tusenvis av spillene på steam som nesten er for dårlige til å være mobilspill. De er det som ødelegger min steam opplevelse. På steam salgene så er det iblant vanskelig å finne godbiter om jeg ikke hører fra andre eller har på egen ønskeliste eller fremheves av steam, rett og slett for listene er så fulle av masse søppel.

Lenke til kommentar

Jeg plages ikke i det hele tatt av disse spillene. Jeg bruker Steam slik:

1. Jeg leser om et spill som jeg kunne tenke meg å kjøpe en gang når det kommer på salg.

 

2. jeg legger det til på ønskelista mi.

 

3. Når det er salg så kjøper jeg noen av spillene som er på lista som jeg synes jeg får en bra pris for, eller har veldig lyst på. Om jeg ikke husker hva det konkrete spillet er for noe, så tar jeg en titt på spillsiden dets, eventuellt gjør en grundigere undersøkelse.

 

4. Jeg har over 200 spill på Steam kontoen min. Flere av disse kommer jeg nok aldri til å spille. Alt i alt er jeg veldig godt fornøyd med Steam, men skulle ønske det fantes en nettbutikk hvor man kunne kjøpe tid.

Lenke til kommentar

Jeg plages ikke i det hele tatt av disse spillene. Jeg bruker Steam slik:

1. Jeg leser om et spill som jeg kunne tenke meg å kjøpe en gang når det kommer på salg.

 

2. jeg legger det til på ønskelista mi.

 

3. Når det er salg så kjøper jeg noen av spillene som er på lista som jeg synes jeg får en bra pris for, eller har veldig lyst på. Om jeg ikke husker hva det konkrete spillet er for noe, så tar jeg en titt på spillsiden dets, eventuellt gjør en grundigere undersøkelse.

 

4. Jeg har over 200 spill på Steam kontoen min. Flere av disse kommer jeg nok aldri til å spille. Alt i alt er jeg veldig godt fornøyd med Steam, men skulle ønske det fantes en nettbutikk hvor man kunne kjøpe tid.

 

Alt du sier der ramser egentlig opp hele problemet mitt. Jeg ville kunne finne perler jeg ikke allerede har hørt om men tusenvis av "laget på ti timer spill" gjør det umulig å lete i steam uten å vite hva du leter etter. Men på spill jeg kjenner til så bruker jeg det på samme måte som deg. Ta f.eks banished, det hadde kjapt gått under min radar om det ikke ble sagt så mye fint om, fordi jeg hadde nok aldri lagt merke til det på steam. Konsollene begynner å få samme tendensen, sykt mye dritt presset inn nå.

Lenke til kommentar

Alt som er søppel og svindel ser jeg aldri noe til fordi jeg benytter meg av eksterne sider som sorterer ut for meg.

 

Rock Paper Shotgun er en slik kilde til små ukjente perler or rariteter som er verdt å spille på Steam og andre steder. Hver veke har de anbefalinger til "unknown pleasures" som er verdt å sjekke ut.

https://www.rockpapershotgun.com/2018/02/12/unknown-pleasures-almost-six-of-the-weeks-best-steam-games/

Endret av Enceladus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...