Gå til innhold

Ny trådløs ladeløsning kan lade enhetene dine flere meter unna


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nå kommer el-hypokonderene til å få hjerteinfarkt

Eller som han som eier huset der jeg leier, får ikke lov å ha wifi for han tror han får hjerneblødning av strålingen :)

Blodårer som ryker pga. Radiobølger fra wifi? Hva med hans foreldre som kanskje kjøpte en av de tidligste mikrobølgeovnene? De kunne jo lage litt krøll i rognsekken til far... Du kan nevne AVM til din utleier, så han har noe å lese seg opp om: Arteriell venøs malformasjon, der arterieåren i hjernen får rett over i venen og sørger for at man opplever hodepine pga. Puls i venene og til slutt vil briste i en smell. God jul :p

Lenke til kommentar

 

 

Nå kommer el-hypokonderene til å få hjerteinfarkt

Eller som han som eier huset der jeg leier, får ikke lov å ha wifi for han tror han får hjerneblødning av strålingen :)

Blodårer som ryker pga. Radiobølger fra wifi? Hva med hans foreldre som kanskje kjøpte en av de tidligste mikrobølgeovnene? De kunne jo lage litt krøll i rognsekken til far... Du kan nevne AVM til din utleier, så han har noe å lese seg opp om: Arteriell venøs malformasjon, der arterieåren i hjernen får rett over i venen og sørger for at man opplever hodepine pga. Puls i venene og til slutt vil briste i en smell. God jul :p

 

hahah yep, ironiske er at jeg studerer stråling på universitetet. Han ble litt varm i toppen når jeg sa det da han spurte hva jeg studerte 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Nå kommer el-hypokonderene til å få hjerteinfarkt

Eller som han som eier huset der jeg leier, får ikke lov å ha wifi for han tror han får hjerneblødning av strålingen :)

Kan vel alltids skjule SSIDen da? :3 idk

 

Akkurat det jeg har gjort, han har ikke reagert noe på det :)

 

 

Har han noe i kontrakten som begrenser råderetten din på dette området? I tilfelle han ikke har spesifisert dette, så ville jeg sagt at det er en begrensning som ikke er kontraktfestet.

 

Ikke artig å "gå i mot" utleier, da det kan få konsekvenser i forhold til eventuell forlengelse eller på annen måte forsurer samarbeidet, men så lenge du sier rolig og saklig at dette har han ikke lov til å komme med i etterkant, og at dersom han står fast på dette, så må du vurdere leieforholdet. Selvsagt er du jo i en ypperlig posisjon til samtidig å fortelle han at frykten hans er ubegrunnet og feilaktig.

 

:-)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...