Gå til innhold

– YouTube skal ta opp kampen med Spotify


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Youtube music? Har hatt denne på mobilen i ca 7 måneder nå. Virker kun med VPN, da denne ikke er utgitt i Norge enda. Kun tilgjengelig i Australia, Korea, Mexico, New Zealand og The United States per dags dato. Finner alle youtubevideoer under musikk kategorien. Valgfri video eller kun lyd. Kan laste ned sanger i app, samt spille med skjerm av hvis man har Youtube Red konto. Ellers gratis å bruke, uten reklamer. Youtube RED er forsåvidt gratis i 6 måneder, for så å koste 10 dollar i måneden.

Lenke til kommentar

youtube,,,spyttogfy... who cares... jeg bruker Soundcloud som er verdens største nettsted for musikere og musikkprodusenter... og det er GRATIS, ingen reklame overhode! og mye større og bredere utvalg en disse andre!

 

Samt saftige 128kbps mp3.

SoundCloud fungerer bra til å oppdage ny musikk, men det er ikke noe å høre på i lengden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

youtube,,,spyttogfy... who cares... jeg bruker Soundcloud som er verdens største nettsted for musikere og musikkprodusenter... og det er GRATIS, ingen reklame overhode! og mye større og bredere utvalg en disse andre!

 

Med dårleg kvalitet. Og korleis tener musikarane pengar på Soundcloud dersom du ikkje kjøper musikken?

Lenke til kommentar

Kan jeg koble f.eks mobiltelefon #1 til et stereoanlegg med youtube appen aktiv, og så bruke mobiltelefon #2 med youtube app med samme konto aktiv og fjernstyre mobiltelefon #1 som fjernkontroll, slik at jeg kan bevege meg fritt i rommet med telefonen i lomma og bytte låter trådfritt, som man kan prikk likt med spotify?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...