Gå til innhold

Her er Age of Empires IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette virket interessant helt til jeg leste at det er Relic som skal utvikle det. Ble såpass skuffa over Dawn of War III at jeg - for første gang i historien - ba om refund av et spill på steam.

 

Så dette blir langt i fra noe pre-order; mulig jeg "prøver en test-versjon" når det har kommet ut og så heller betaler det om dem greier å motbevise inntrykket som ble skapt sist.

Lenke til kommentar

Dette virket interessant helt til jeg leste at det er Relic som skal utvikle det. Ble såpass skuffa over Dawn of War III at jeg - for første gang i historien - ba om refund av et spill på steam.

 

Så dette blir langt i fra noe pre-order; mulig jeg "prøver en test-versjon" når det har kommet ut og så heller betaler det om dem greier å motbevise inntrykket som ble skapt sist.

 

Company of heroes 2 er jo ganske bra.

Lenke til kommentar

Spilte masse av 2'ern, ett av barndomsminnene som ikke forsvinner - multiplayer med gutta der den ene spiller på en så dårlig pc at man ikke kan dra det på mer enn 800x600 :D
3'eren var meget skuff så håper dette blir bedre selvom jeg er skeptisk. Joda CoH 1 og 2 var gode spill men dette er et helt annet spill som har en mye større fanbase den dag i dag så er ganske spent om de treffer den riktige "Age Of Empires-essensen."

Endret av Mooooooooooo
Lenke til kommentar

Spilte masse av 2'ern, ett av barndomsminnene som ikke forsvinner - multiplayer med gutta der den ene spiller på en så dårlig pc at man ikke kan dra det på mer enn 800x600 :D

3'eren var meget skuff så håper dette blir bedre selvom jeg er skeptisk. Joda CoH 1 og 2 var gode spill men dette er et helt annet spill som har en mye større fanbase den dag i dag så er ganske spent om de treffer den riktige "Age Of Empires-essensen."

3eren hadde den havock physic gimmicken og ikke noe annet. Trenge klaustrofobiske brett. Kjedelige enheter.

Lenke til kommentar

Så da er det bare å håpe AoE4 blir ett klassisk RTS og ikke for moderne.

 

Har kost meg mye med Halo Wars 2 på XBone, og må ærlig innrømme at RTS *kan* fungere helt fint på konsoll. Men samtidig er HW2 betydelig mer streamlined enn f.eks StarCraft, Warcraft og Command & Conquer, og veldig stor fokus på kamp, og lite annet. Men ser at AoE4 bare er til Windows, så vi får håpe det betyr mer klassisk RTS, og mindre HW2. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om så Age of Empires 4 ikke skulle bli så bra, så er jeg mer enn fornøyd med 4k-utgaver av 1eren og 2eren.

 

Jeg så ikke helt vitsen med å pusse opp 3eren for å være ærlig, i og med at spillet allerede har polygon-basert grafikk, og ikke 2d-sprites som i de to første spillene i serien.

 

Kanskje de tingene som folk mest klagde på i 3eren opprinnelig blir fikset opp i, når det gjaldt selve spilldesignet?

 

Noe sier meg at alle nyversjonene av de tidligere Age- spillene og den nyannonserte 4eren i serien blir Windows Store eksklusiv, på lik linje med Forza. Ikke noe Steam med andre ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...