Gå til innhold

Fuglsetrampen

Medlemmer
  • Innlegg

    65
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

1 251 profilvisninger

Fuglsetrampen sine prestasjoner

95

Nettsamfunnsomdømme

  1. Så det ble med det ene bra spillet altså 😄
  2. Først; Hæppi børtdæj! Så en liten pirke-tibakemelding: Før var det mulig å klikke på en liten "snakkeboble" oppe til høyre på bildet til en artikkel (på forsiden), for å gå direkte til kommentarfeltet. Den muligheten ser ut til å ha forsvunnet nå?
  3. Om jeg skulle sette skala selv: 1: Aldri i helvete om jeg skal spille det her igjen. Søppel! 2: Tragisk dårlig 3: Missed opportunity 4: Sukk, det kunne vært så mye bedre 5: Ai, det var nesten 6: Noe positivt, men ikke nok 7: Liker dette egentlig 8: Her er det mye bra 9: Fy flate, nå snakker vi 10: GOAT Og da sier det seg sjøl at det er ikke mange spill som hadde fått 1, og enda færre hadde fått 10 (det lages faktisk mer søppel enn GOATs). Men, som virker å være problemet her, det harmonerer jo ikke med Metacritic sin "alt under 80 er mediocre (or worse)" - som er en separat utfordring (vi prøver å ta "fasit" fra ett sted og tre det ned over hodet på et annet sted)
  4. Premium spill for premium spillere (som aller helst skulle skrevet sin egen spillmotor) 😂😂🤡
  5. "på grensen til et fullstendig makkverk" er altså 4/10 Ergo vil vel "fullstendig makkverk" være 3/10 Hva er da hhv 2/10 og 1/10 🤔
  6. "58 prosent av inntektene til Pc-spill var mikrotransaksjoner" Ja, spill var (jevnt over) bedre før!
  7. Hei Oda! Hets hets hets hets hets Sånn, da var det unnagjort
  8. Er jo den nye normalen det, å hate på ting bare fordi en eller annen bjellesau sier noe suger 🤷‍♂️
  9. Om jeg kjører det gjennom den interne BS-oversetteren: "Det er uheldig med lekkasjer da de kan gjøre at folk ikke blindt gir oss penger. Vi ber dere pent om å gi oss alle pengene 100 % ukritisk, skriver Ubisoft."
  10. Er kun visse land f.eks USA som kreves å logge inn. Takk, det forklarer litt!
  11. Jeg er litt forvirret her må jeg innrømme, hva slags "krav" er det snakk om å omgå? Jeg har spillet på Steam, jeg har spilt det i snart 20 timer, og jeg har enda ikke logget inn (eller blidt bedt om å logge inn) på PSN. Ja, det er et valg i menyen om å logge inn, men det har jeg bare oversett på lik linje med andre menyvalg jeg ikke har behov for (eksempelvis recap av God of War spillet). Så, "krav" ?
  12. Spilt i snart 9 timer, uten å logge inn, og uten å ha blitt bedt om å logge inn. Haters gonna hate
×
×
  • Opprett ny...