Om jeg skulle sette skala selv:
1: Aldri i helvete om jeg skal spille det her igjen. Søppel!
2: Tragisk dårlig
3: Missed opportunity
4: Sukk, det kunne vært så mye bedre
5: Ai, det var nesten
6: Noe positivt, men ikke nok
7: Liker dette egentlig
8: Her er det mye bra
9: Fy flate, nå snakker vi
10: GOAT
Og da sier det seg sjøl at det er ikke mange spill som hadde fått 1, og enda færre hadde fått 10 (det lages faktisk mer søppel enn GOATs).
Men, som virker å være problemet her, det harmonerer jo ikke med Metacritic sin "alt under 80 er mediocre (or worse)" - som er en separat utfordring (vi prøver å ta "fasit" fra ett sted og tre det ned over hodet på et annet sted)