Gå til innhold

Blizzard pusler med nye ideer til spill og merkevarer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på alle spillene de allerede drifter, samt expansions og patches - så kommer de neppe til å slippe en drit før lenge. De skal jo også publishe Destiny 2, samt oprettholde dette gjennom battle.net portalen sin, så lite nye spill før om 4-5 år vil jeg gjette.

 

Forsåvidt helt greit siden de er en suksessfull business med bra spill under beltet, men blir litt vel mye valve oppførsel. Kommer aldri til å få Warcraft 4 da :/

Lenke til kommentar

"og andre nyere plattformer være noe Blizzard snuser på for tiden."

 

Tipper det er VR som er tenkt her.

 

Godt mulig, men kan også være Switch. Den har solgt rimelig bra, og Nintendo vet de må jobbe mer med tredjepartsspill. Mario + Rabbids er en bra start, og Capcom har vel så godt som bekreftet et Resident Evil til Switch, om jeg ikke tar helt feil. Kanskje vi får Diablo til Switch etterhvert? :)
Lenke til kommentar

Lenge siden Blizzard lagde noe av kvalitet. Kanskje Heartstone er bra for de som liker slikt, men HotS og Overwatch er jo ræva. At det selger betyr for meg lite når det er så dårlig.

Eneste gode er vel SC remastered og wow, alt dette nye de snuser på har aldri vært noe av kvalitet. Hva er neste? Facebook spill?

 

Hearthstone er nok bedre enn du tror.

Lenke til kommentar

Lenge siden Blizzard lagde noe av kvalitet. Kanskje Heartstone er bra for de som liker slikt, men HotS og Overwatch er jo ræva. At det selger betyr for meg lite når det er så dårlig.

Eneste gode er vel SC remastered og wow, alt dette nye de snuser på har aldri vært noe av kvalitet. Hva er neste? Facebook spill?

 

At du sier det er ræva er jo en passende beskrivlse med tanke på at smaken er som baken. Jeg har selv mange timer i Overwatch. HotS har jeg aldri prøvd, da dota2 var den foretrukne moba her i gården. Endret av Sesseth
Lenke til kommentar

Lenge siden Blizzard lagde noe av kvalitet. Kanskje Heartstone er bra for de som liker slikt, men HotS og Overwatch er jo ræva. At det selger betyr for meg lite når det er så dårlig.

Eneste gode er vel SC remastered og wow, alt dette nye de snuser på har aldri vært noe av kvalitet. Hva er neste? Facebook spill?

 

Strengt tatt er vell heller det meste av Blizzard av kvalitet, bare ikke for alle :).Det er litt som Wow der noen elsker og noen hater hver ekspansjon som kommer ut. Og at blizzard kommer med facebook spill er vell heller like sansynlig som at Norge vinner VM i fotball :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Lenge siden Blizzard lagde noe av kvalitet. Kanskje Heartstone er bra for de som liker slikt, men HotS og Overwatch er jo ræva. At det selger betyr for meg lite når det er så dårlig.

Eneste gode er vel SC remastered og wow, alt dette nye de snuser på har aldri vært noe av kvalitet. Hva er neste? Facebook spill?

Strengt tatt er vell heller det meste av Blizzard av kvalitet, bare ikke for alle :).Det er litt som Wow der noen elsker og noen hater hver ekspansjon som kommer ut. Og at blizzard kommer med facebook spill er vell heller like sansynlig som at Norge vinner VM i fotball :)

 

Fotball-VM, 1997. Norge mot Brasil. På denne tiden var Brasil et av de beste lagene i verden. Norge var bare et lite tulleland ingen brydde seg stort om. Kampen var uavgjort lenge, før Brasil scoret 78 minutter inn i kampen. Norge hadde tapt... trodde alle, før vi scoret bare noen minutter etter. En liten stund etter fikk vi straffespark og scoret på nytt. Dermed slo Norge Brasil i VM. Ikke i finalen riktignok, men likevel. Aldri si aldri. ;) Selv jeg husker dette, og jeg driter langflat i all sport. :)

Lenke til kommentar

Lenge siden Blizzard lagde noe av kvalitet. Kanskje Heartstone er bra for de som liker slikt, men HotS og Overwatch er jo ræva. At det selger betyr for meg lite når det er så dårlig.

Eneste gode er vel SC remastered og wow, alt dette nye de snuser på har aldri vært noe av kvalitet. Hva er neste? Facebook spill?

Du får sende dei ein epost og be dei lage spel som du likar, i staden for spel som etter salgstala å døme er populære.

 

Eg synest det er kvalitet i Blizzard sine spel, sjølv om eg ikkje spelar dei fleste sjølv. Men du verkar å meine at kvalitet betyr at det er noko du likar.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...