Gå til innhold

Dette smarte kabinettet lar deg dra ut alle komponentene i én stor skuff


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Designet tilsier at man skal ha denne rett forran seg på pulten, men samtidig ser det ikke egentlig ut til å være et spesielt stille design. Skal jeg ha en stasjonær PC nærmest på fanget krever det veldig lavt støynivå.

 

Jeg har ikke helt troa på dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Designet tilsier at man skal ha denne rett forran seg på pulten, men samtidig ser det ikke egentlig ut til å være et spesielt stille design. Skal jeg ha en stasjonær PC nærmest på fanget krever det veldig lavt støynivå.

 

Jeg har ikke helt troa på dette.

 

Nå er ikkje alle som DEG! Mange driter langt ut i granskogen om pcen lager lyd

Lenke til kommentar

 

Designet tilsier at man skal ha denne rett forran seg på pulten, men samtidig ser det ikke egentlig ut til å være et spesielt stille design. Skal jeg ha en stasjonær PC nærmest på fanget krever det veldig lavt støynivå.

 

Jeg har ikke helt troa på dette.

 

Nå er ikkje alle som DEG! Mange driter langt ut i granskogen om pcen lager lyd

Jeg tror at han har rett: de fleste som bryr seg om designet ser ut som dette tror jeg også bryr seg om lyden også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Med det smekre designkabinettet kalt Taku prøver Cryorig å gjeninnføre denne trenden, og med tanke på stablene med bøker undertegnede har sett fungere som «byggeklosser» for å få en skjerm i optimal høyde, er de utvilsomt inne på noe.

Eller de kunne laget et frittstående VESA-stativ.

Lenke til kommentar

 

 

Designet tilsier at man skal ha denne rett forran seg på pulten, men samtidig ser det ikke egentlig ut til å være et spesielt stille design. Skal jeg ha en stasjonær PC nærmest på fanget krever det veldig lavt støynivå.

 

Jeg har ikke helt troa på dette.

 

Nå er ikkje alle som DEG! Mange driter langt ut i granskogen om pcen lager lyd

Jeg tror at han har rett: de fleste som bryr seg om designet ser ut som dette tror jeg også bryr seg om lyden også.

Men ikke alle.

Lenke til kommentar

 

 

 

Designet tilsier at man skal ha denne rett forran seg på pulten, men samtidig ser det ikke egentlig ut til å være et spesielt stille design. Skal jeg ha en stasjonær PC nærmest på fanget krever det veldig lavt støynivå.

 

Jeg har ikke helt troa på dette.

Nå er ikkje alle som DEG! Mange driter langt ut i granskogen om pcen lager lyd
Jeg tror at han har rett: de fleste som bryr seg om designet ser ut som dette tror jeg også bryr seg om lyden også.

Men ikke alle.

 

Det er det heller ingen som har påstått.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste nyere komponenter er ganske kjølige av seg og det er liten vits å prøve å holde maskinen på 20 grader. En lydløs maskin har aldri vært enklere å lage og folk lager det i de minste kabinettene man kan tenke seg.

 

Kabinett har aldri vært mer irrelevant for lydnivå enn det er i dag. At folk ikke har peiling på hva de driver med og kjøper er en annen sak :p

Endret av 4 3
Lenke til kommentar

De fleste nyere komponenter er ganske kjølige av seg og det er liten vits å prøve å holde maskinen på 20 grader. En lydløs maskin har aldri vært enklere å lage og folk lager det i de minste kabinettene man kan tenke seg.

 

Kabinett har aldri vært mer irrelevant for lydnivå enn det er i dag. At folk ikke har peiling på hva de driver med og kjøper er en annen sak :p

 

Det du sier er ikke riktig, dvs joda, det er på mange måter enklere enn før, men kabinett er slett ikke irrelevant, det er bare å ta ytterpunktene, nemlig bærbare maskiner. De bråker som et uvære om man presser inn komponeter med high-end-desktop effektbrukt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Skrev ikke at det er irrelevant, jeg skrev at det aldri har vært mer irrelevant. Det blir litt teit å sammenlikne med laptop og skal vi først dra inn ytterpunkter så er passiv kjøling en ting....

 

Så du er helt enig med meg? Kabinett er viktig for hva slags vifter man kan velge, og hvor hardt de må kjøres, og dermed vesentlig for støyen?

 

AtW

Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg være enig med en kverulant når jeg også kan være kverulant? Kabinettet er ikke spesiellt viktig hvis man velger skikkelige deler.

 

Det måtte jo være fordi man kan ha rett selv om man er en kverulant, og man skulle tro det var viktigere med hva som ble sagt enn hvem som sa det. Hva slags deler man kan velge og hvor hardt de må jobbe er ganske avhengig av kabinettet, dette er et trangt kabinett, skal man feks ha et kraftig skjermkort er det fort gjort at støy kan bli et problem, det er antakelig ikke plass nok til de mest stillegående tårnkjølerene heller.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...