Gå til innhold

Far Cry 5-teaser hinter til spillets setting


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En litt annen setting ønskes jo alltid velkommen, men er det nok? Jeg håper at de endrer litt på dynamikken i spillet. Forrige spill var for meg en nedtur. Det er fint at man kan utforske store områder, men hva fikk man igjen for det? Fiendene var de samme hele tiden og ikke særlig krevende. I tillegg var våpensystemet ekstremt lite spennende og variert, og oppdragene kjedelige. Endte opp med at man droppet å nøytralisere campene kun for å få litt mer action i spillet. Ganske trist.

Siste kule Farcry opplevelse var når man brant ned hasjplantasjen i Farcry 3 til musikk. Det er kanskje fordi jeg er spiller på pc at jeg føler utfordringene uteble, men for meg ble det labre greier. Første farcry spillet var en milepæl i fps-spillhistorien. Når du trodde spillet var over startet det morsomste. I tillegg var det faktisk til tider krevende. Føler at de undervurderer sitt publikum når de egentlig ikke produserer noe nytt, men kun endrer miljø. Det gjenstår å se. Sikkert mange som er uenige med meg her :)

Lenke til kommentar

Siste kule Farcry opplevelse var når man brant ned hasjplantasjen i Farcry 3 til musikk.

 

Make it bun dem :cool:

 

Det kom så ut av ingenting, drev og cruisa gjennom spillet med temmelig monotone oppdrag før man plutselig befant seg i dette her.

Husker gåsehuden og pulsen kom, den musikken til det oppdraget gjorde hele spillet for meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ah, Ubisoft som produserer spill på samlebånd og presenterer det i finansrapporter. Hvor ble det av iveren etter å lage spill hos de? Det er jo kun business.

 

Totalt uinteressant. Far Cry 2 og til dels 3 var kult, etter det har melkekua ødelagt alt.

 

Tja, de gjør nå noe riktig, for de selger som hakka møkk. Lenge siden jeg var veldig interessert i noe fra Ubisoft, men de gir tydeligvis fansen det de vil ha. 

Lenke til kommentar

Montana virker litt kjederlig synes jeg, har alltid likt farcry sine kart og hadde håpet på noe mer spennende enn montana. Australia, Vietnam eller Karibia kunne vært  langt artigere lokasjoner.

 

Kommer nok til å kjøpe uansett da jeg spiller Farcry spillene for historie/setting og ikke gameplay, men er litt skeptisk til hvor mye interessante omgivelser man finner i Montana.

Lenke til kommentar

Montana virker litt kjederlig synes jeg, har alltid likt farcry sine kart og hadde håpet på noe mer spennende enn montana. Australia, Vietnam eller Karibia kunne vært  langt artigere lokasjoner.

 

Kommer nok til å kjøpe uansett da jeg spiller Farcry spillene for historie/setting og ikke gameplay, men er litt skeptisk til hvor mye interessante omgivelser man finner i Montana.

Flat mark med snø, flat mark uten snø, fjell med trær, fjell uten trær.

Hva mer ønsker du deg?

FarCry 3 var: tropisk øy og tropisk øy.

FarCry4 var fjell og fjell.

 

Så Montana har langt mer variert landskap.

Lenke til kommentar

 

Ah, Ubisoft som produserer spill på samlebånd og presenterer det i finansrapporter. Hvor ble det av iveren etter å lage spill hos de? Det er jo kun business.

 

Totalt uinteressant. Far Cry 2 og til dels 3 var kult, etter det har melkekua ødelagt alt.

 

Tja, de gjør nå noe riktig, for de selger som hakka møkk. Lenge siden jeg var veldig interessert i noe fra Ubisoft, men de gir tydeligvis fansen det de vil ha. 

Joda. Paradise Hotel har plenty av seere også, så antall salg != kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...