Gå til innhold

Storslagne Alan Wake forsvinner fra Steam og Xbox-butikken i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En del skrivefeil i artikkelen som gjerne kan rettes opp som "fornøye"
 

 

 

 for å fornøye lisensene

 

 

 

De som allerede eier spillet trenger ikke bekymre seg,

 

Mener det skal være en "å" i dette tilfellet før bekymre.

 

 

Har selv investert i spillet i helga, da jeg faktisk har hørt mye bra om det , men kom aldri så langt at jeg kjøpte det før nå.

Lenke til kommentar

Alan Wake er strålande og det er synd om det skulle forsvinne av denne grunnen. Musikken er veldig godt brukt i spelet og den har ei større rolle enn i mange andre spel. Det finnes eksempel på TV-seriar som har brukt lisensert musikk ved førstegangsvisning på TV, men med ein anna musikk på reprisar og DVD. Det er sjølvsagt eit alternativ å endre musikken dersom det blir for dyrt å fornye lisensane, men då vil ein samtidig miste ein del av spelet. Det er nok uansett ei betre løysing sidan spelet då kan få leve vidare.

Lenke til kommentar

En del skrivefeil i artikkelen som gjerne kan rettes opp som "fornøye"

 

 

  for å fornøye lisensene

 

 

 De som allerede eier spillet trenger ikke bekymre seg,

 

Mener det skal være en "å" i dette tilfellet før bekymre.

 

 

Har selv investert i spillet i helga, da jeg faktisk har hørt mye bra om det , men kom aldri så langt at jeg kjøpte det før nå.

Hei! Takk for innspillene. :)

 

Du har rett i at 'fornøye' skal være 'fornye'.

 

Når det gjelder 'trenger ikke bekymre seg' tror jeg at du har rett. Forfatter bruker 'trenger' som et modalt hjelpeverb, som ville ha latt ham droppe 'å', men jeg tror ikke man kan gjøre det. Jeg synes for øvrig at 'trenger ikke å bekymre seg' høres litt spesielt ut, så jeg endrer til «De som allerede eier spillet trenger ikke å være bekymret».

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Får plukke det opp i tilfelle 360'en skulle ta kvelden. Et av mine beste spillminner fra forrige generasjon

 

Samme her. Har allerede både 360 og PC versjonen av spillet. Fantastisk opplevelse.

Ja, jeg er stor fan av Max Payne 1 og 2 så hadde høye forventninger som ble innfridd til de grader. Håper fortsatt på en Max Payne 3 (det Rockstar greiene teller ikke) og Alan Wake 2. De nyeste prosjektene til Remedy har ikke interessert meg dessverre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...