Gå til innhold

ANMELDELSE: Prey


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin review!

Men fjern den setningen her a:

"Man får hele verden snudd på hodet flere ganger i løpet av spillet, og jeg fullførte spillet med en konstant iboende skepsis til det alt og alle prøvde å fortelle meg."

 

Nå starter jeg hele spillet med å ikke tro på noen, og det er det best å oppleve selv =)

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Spillet kan være litt frustrerende når en skal remappe tastene siden mange funksjoner er hardcodet, som f.eks jeg pleier å ha gå og rygge tastene på musa, men da fungerer det rett og slett ikke i menyene. Men etter ett par timer prøving og feiling så har jeg fått enn grei setup.

Lenke til kommentar

Fin review!

Men fjern den setningen her a:

"Man får hele verden snudd på hodet flere ganger i løpet av spillet, og jeg fullførte spillet med en konstant iboende skepsis til det alt og alle prøvde å fortelle meg."

 

Nå starter jeg hele spillet med å ikke tro på noen, og det er det best å oppleve selv =)

Enig i dette. Er liksom ikke så overraskende eller gøy med overraskelser om noen har annonsert det på forhånd. Er en grunn til at jeg ikke leser hele anmeldelser lenger. 

Lenke til kommentar

hvis det er halvparten likt bioshock er det en autokjøp for meg. Får også litt dead space 1 vibes, come to daddy

 

Spillet er mere likt System Shock 1 og 2, enn det er Bioshock som var en spirituell oppfølger av System Shock spillene.

Lenke til kommentar

Jeg så et par trailere på Steam og lurte på om dette spillet er en hektisk frag-fest som det så ut til å være?

 

Nei føler ikke at det er en fragfest. Her kan man gjøre ting i sitt eget tempo. Men et par jumpscares må man regne med.

Lenke til kommentar

Årets spill så langt for min del. Får en nier hos meg. Storkoser meg, og håper opplevelsen varer lenge. Dette minner meg på mange måter om system shock, og det er ingen ulempe for min del. Tvert imot. Ser at at navnet looking glass dukker opp ofte, og det kan ikke være tilfeldig.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

 

Jeg så et par trailere på Steam og lurte på om dette spillet er en hektisk frag-fest som det så ut til å være?

 

Nei føler ikke at det er en fragfest. Her kan man gjøre ting i sitt eget tempo. Men et par jumpscares må man regne med.

Vet at jeg svarer på en gammel kommentar, men når du nevner jumpscares tenker jeg bare på en ting: "Touch to calibrate" inni LG-rommet på Psychotronics avdelingen.

 

Herregud som jeg skvatt :D

 

EDIT: 

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...