Gå til innhold

Nå skal Facebook trolig ta opp konkurransen med Netflix


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

På vei mot verdensherredømme? Ingen grunn til å være redd for Putin og terrorister heretter. Men, seriøst: blir ikke folk drittlei av Facebook her, Facebook der og Facebook overalt?

Lenke til kommentar

Så lenge man tar det for hva det er - verktøy for å kommunisere med andre, så skjønner jeg ikke hvorfor man skulle bli lei. Er da opp til en selv hvor mye en bruker det. (Når det er sagt, så er det selvfølgelig ikke helt bra at et selskap vokser seg for mektig).

Endret av blured
Lenke til kommentar

Klarer ikke å forestille meg hvordan de skal klare å konkurrere mot de store strømmetjenestene med 10 min lange videoer..

 

Tek kaller det vel en konkurrent siden det dreier seg om videoer... Dreier seg vel heller om konkurranse med YT i forhold til hva som står i artikkelen. Tror egentlig ikke det blir særlig konkurranse heller da de aller fleste ikke ser på kun 1 kanal/ videotjeneste, blir bare et ekstra sted å sløse bort tiden sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Har hatt facebook i noen år. Har ikke skrevet et ord der inne på ihvertfall ett år nå. Nå dukker det opp venneforespørsler hver dag fra falske kvinnelige kontoer som tilbyr sex "i ditt nabolag". Tror jeg melder meg ut altså.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Har hatt facebook i noen år. Har ikke skrevet et ord der inne på ihvertfall ett år nå. Nå dukker det opp venneforespørsler hver dag fra falske kvinnelige kontoer som tilbyr sex "i ditt nabolag". Tror jeg melder meg ut altså.

Spør du meg er Facebook et døende sosialt media, den yngre garden trekker seg mer og mer vekk fra facebook, som hovedsaklig blir brukt som meldingsapp i dag. Grunnen til at jeg fortsatt har facebook er pga at alle er der, så det er enkelt å få kontakt på messenger. I tillegg liker jeg salgsgruppene, men de er også i trøbbel nå som letgo og andre apper kommer på banen.

 

Selv om facebook mister brukere vil de fortsatt være stor og sterk ettersom de har penger til å kjøpe opp det meste som er til salgs. Syns det er flott at de ikke fikk kjøpe Snapchat. Vi har behov for flere konkurrenter så vi slipper et facebook monopol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...