Gå til innhold

ANMELDELSE: Resident Evil 7: Biohazard


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns spillet virker litt kort, lest at det tar rundt 9 timer å gå igjennom spillet

Ser ut som om det er på linje med mange av spillene i serien. Ser at de tar alt fra 6 (Resident Evil) timer til 22 timer (Resident Evil 6) å gjennomføre. Synes heller ikke 9 timer er så lite for denne typen spill når man ser det opp mot resten av sjangeren.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet er 4 timer viss du vet hva du skal og hvor du skal gå. Allt er scripta, de dukker opp på plasser som virker helt usansynlig. Selvom du nettopp har vært der. fiendene tar skade for å ver imun under animasjonen noen sekunder før de tar skadet igjen. Det kunne vært så mye bedre suns eg. Hvordan har dette fått 9 av 10?

Lenke til kommentar

Er ferdig med easy i vr, forsetter nå på normal nå. skal prøve på vansklig grad madhouse siden da

 

 

Syns spillet virker litt kort, lest at det tar rundt 9 timer å gå igjennom spillet

Ser ut som om det er på linje med mange av spillene i serien. Ser at de tar alt fra 6 (Resident Evil) timer til 22 timer (Resident Evil 6) å gjennomføre. Synes heller ikke 9 timer er så lite for denne typen spill når man ser det opp mot resten av sjangeren.  

 

Capcom har copiert der du henter geværet å dørene lukker seg fra Resident evil 1 da.

Lenke til kommentar

Herlig å høre. Siste spillet jeg spilte fra Resident Evil var nummer 5, da jeg ville prøve igjen. Det var et kjipt actionspill, ikke noe skrekkspill slik som de første Resident Evil spillene, som jeg forøvrig synes var meget bra spill.

 

Kanskje jeg skal gi 7'ern en mulighet da, selvom jeg egentlig har/hadde gitt opp hele serien.

Lenke til kommentar

Jeg forbinder RE med komplisert og ofte veldig vanskelig gåteløsning krydret med skrekk og litt action. Er gåtene her vanskelige eller er store piler og hint som ødelegger moroa med å faktisk finne løsningen selv? I spillserier som dette (og tomb raider) var gåteløsningen med en god historie og litt action det som tiltrakk meg. Det elementet har vært fullstendig fraværende i RE siden code veronica X.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...