Gå til innhold

Journalister kjørte på Tesla-ansatte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

siden de ikke kjenner hverandre men er jornalister er det ikke sikkert noe farlig skade. snakke om å legge noen på bakken som du vet hvem er såå kjøre over kanse 20 år

 

siden forsetlig drap at du planla drepte den kjente er ikke det samme som drepe han med at det var en tilfeldig person bled overkjørt uten kjenne han på fårhånd eller å planlegge drapet siden han bled overkjørt. jeg bled påkjørt av en svenske på fortauet over foten fordi jeg snakket datteren av en mistet hund som faren ikke likte denne gjengen som vandret på et fortau det er fremdeles uavklart.

Lenke til kommentar

 

siden de ikke kjenner hverandre men er jornalister er det ikke sikkert noe farlig skade. snakke om å legge noen på bakken som du vet hvem er såå kjøre over kanse 20 år

siden forsetlig drap at du planla drepte den kjente er ikke det samme som drepe han med at det var en tilfeldig person bled overkjørt uten kjenne han på fårhånd eller å planlegge drapet siden han bled overkjørt. jeg bled påkjørt av en svenske på fortauet over foten fordi jeg snakket datteren av en mistet hund som faren ikke likte denne gjengen som vandret på et fortau det er fremdeles uavklart.

 

Atte hva?

Lurer på hva du prøver å få frem her?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

siden de ikke kjenner hverandre men er jornalister er det ikke sikkert noe farlig skade. snakke om å legge noen på bakken som du vet hvem er såå kjøre over kanse 20 år

siden forsetlig drap at du planla drepte den kjente er ikke det samme som drepe han med at det var en tilfeldig person bled overkjørt uten kjenne han på fårhånd eller å planlegge drapet siden han bled overkjørt. jeg bled påkjørt av en svenske på fortauet over foten fordi jeg snakket datteren av en mistet hund som faren ikke likte denne gjengen som vandret på et fortau det er fremdeles uavklart.

 

Atte hva?

Lurer på hva du prøver å få frem her?

fordi han ene hoppet inn vinduet på noe sån tinder greier etter levert hund traff datterå mens faren var svensk møttes vi på fortauet og vandret så kjørte han kansje litt forsettelig på fortauet nektet stoppet og traff over foten mens vi stod helt intill hekken på fortauet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...