Gå til innhold

– Halvparten av Apple Music-brukerne har sluttet å bruke tjenesten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen overraskelse. Spotify er bedre etablert og fungerer bedre enn Apple Music.

 

Når folk er fornøyde med strømmetjenestene som allerede eksisterer, og Apple gjør entré i markedet uten å by på noe mer enn sin egen merkevare er det ikke rart at folk holder seg til det gamle, som også er lettere å bruke etter min mening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Apple ønsker vel sin del av den totale "strømmetjenestekaka".

De kan jo ikke regne med å være i forkant av alt. Apple revolusjonerte mobilmarkedet, nettbruk m.m. med Iphone. Itunes endret også musikkbransjen en del.

Så kom andre aktører og ble store på "strømmekonseptet", dvs. Netflix, HBO, Spotify m.fl. Apple prøver vel nå å få tilbake noe av sin tidligere storhetstid med Itunes.

Applebrukere har jo etter hvert forlatt mer av Apple sitt "økosystem" og dermed er kanskje lojaliteten til å hive seg på apper og tjenester fra Apple mindre enn før, fordi andre tjenester er tilfredsstillende og bra nok.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

Spotify er slettet, Apple Music har tatt over. Ikke noe vanskeligere enn at jeg liker AM bedre...:-)

Hadde vel neppe likt det hvis et annet selskap hadde stått bak.

 

Så dømmende vi er i dag da! Hadde du sagt det samme om det ikke var Apple det handlet om?

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

 

Spotify er slettet, Apple Music har tatt over. Ikke noe vanskeligere enn at jeg liker AM bedre...:-)

 

Hadde vel neppe likt det hvis et annet selskap hadde stått bak.

Vel, det blir bare for dumt å påstå noe sånt. Men du er vel kanskje kun ute etter å trolle litt og forsøke på patetiske provokasjoner...

Lenke til kommentar

 

Så dømmende vi er i dag da! Hadde du sagt det samme om det ikke var Apple det handlet om?

 

Det er basert på tidligere innlegg fra brukeren, og har ingenting med hvilket selskap som ble nevnt. Det er faktisk du som er dømmende med å automatisk anta at det er dømmende :)

Tidligere innlegg fra brukeren (antagelig meg) burde vel tilsi at jeg syns Apple leverer gode ting, men at det ikke betyr det samme som at jeg har noe som helst i mot de andre.

 

Det er gjerne sånn at man velger å handle ett produkt blant mange, ikke fordi de andre nødvendigvis er dårlige, men fordi det man velger passer aller best for en selv.

 

Noe det kan virke som kanskje er litt ukjent for kremt...og kanskje også for deg...

Lenke til kommentar

Du opprettet konto for å si det?

Altfor mye skriking i den musikken der, alle sangene høres dessuten helt like ut. Hun spyr ut sanger som kommer høyt kun pga massiv propaganda. Enda en grunn til å styre klar av dette.

Du skal hvert fall ha en ting...du har en svært manglende respekt for andres smak, behov og ønsker. Det kan hende du syns det er hyggelig å være på pallen i noe, så gratulerer...:-)

Lenke til kommentar

Alle må lage en bruker en gang. Jeg synes det er bra at enda en person valgte å opprette en bruker på dette forumet, og kom med sitt bidra i diskusjonen.

 

Jeg har såvidt hørt på TS selv, så kan ikke si noe om sangene. Likevel virker slike innlegg om andre populære artister mer som en slags form for sjalusi(du synes det du hører på fortjener populariteten mer) enn faktisk kritikk....Det er jo f. eks ganske åpenbart at hun ikke har massiv propaganda. Det er det ingen vestlige artister som har i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...