Gå til innhold

Omfattende Half-Life 2-modifikasjon er klar for nedlasting


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo flere år som går jo mer havner jeg i "Half Life 1 er det beste i serien"-campen. Med tanke på hvor gammelt eneren er har det holdt seg litt bedre enn 2 har, og var dessuten en gigantisk revolusjon i skytespill. Half Life 2 er et bra spill men er viktigst først og fremst kanskje fordi det brakte med seg Source Engine, Portal, Garry's Mod og sånne ting.

Lenke til kommentar

Enig med RadJostein her. Liker HL1 best av samtlige! Kunne godt tenkt meg enda et spill i serien, men det virker ikke som at de er så interessert i å lage et til (siden vi aldri ser noe informasjon om det).

 

Er også enig angående at HL1 er bedre i serien. Når det kommer til HL3, så tror jeg nok Valve har veldig lyst til å lage det, men at de vet det skal veldig mye til for å kunne levere et så godt spill folk forventer at det skal bli nå.

Lenke til kommentar

Valve har garantert HL3 på dagsorden, det har de faktisk sagt også. Men det kommer når det kommer, Valve vet at de har mye å leve opp til og de viker nok ikke på "kravene" ved å levere ett uferdig spill. Mistenker at de også avventer til VR briller kommer skikkelig ut som ferdige versjoner på markedet og at alle barnesykdommer der er borte. HL serien har alltid vært med på å revolusjonere spillbransen! HL1 med story, HL2 med story og fysikk motor, gravity gun etc. Hva kommer i HL3?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Valve har garantert HL3 på dagsorden, det har de faktisk sagt også. Men det kommer når det kommer, Valve vet at de har mye å leve opp til og de viker nok ikke på "kravene" ved å levere ett uferdig spill. Mistenker at de også avventer til VR briller kommer skikkelig ut som ferdige versjoner på markedet og at alle barnesykdommer der er borte. HL serien har alltid vært med på å revolusjonere spillbransen! HL1 med story, HL2 med story og fysikk motor, gravity gun etc. Hva kommer i HL3?

 

Gabe commenterte dette i et interview i år.

http://www.ign.com/articles/2015/03/19/gabe-newell-discusses-possibility-of-half-life-3

 

Ser dårlig ut med tanke på noen HL3 med det første.

Lenke til kommentar

Jo flere år som går jo mer havner jeg i "Half Life 1 er det beste i serien"-campen. Med tanke på hvor gammelt eneren er har det holdt seg litt bedre enn 2 har, og var dessuten en gigantisk revolusjon i skytespill. Half Life 2 er et bra spill men er viktigst først og fremst kanskje fordi det brakte med seg Source Engine, Portal, Garry's Mod og sånne ting.

 

Enig, sånn rent bortsett fra at jeg var genial nok til å skjønne at HL2 ikke var fantastisk fra dag 1 :)

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

 

Noen som vet hvordan denne oppdateringen er sammenliknet med FakeFactory sin cinematic-mod?

 

Lurte på det same, ff2013 er jo bra med muligheter til å oppdage andre plasser. Den HL2 update er vel ikke nedlastbar ennå..

MEN gleder meg!!!!

Jeg har akkurat begynt å spille gjennom HL2 med FakeFactory sin mod, men dersom denne Update-mod'en er bedre så kanskje jeg begynner på nytt med den i stedet. FF-mod'en tar jo også sykt mye harddisk plass: 50GB, litt mye når man bare har en liten SSD disk. :-P

Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet hvordan denne oppdateringen er sammenliknet med FakeFactory sin cinematic-mod?

Lurte på det same, ff2013 er jo bra med muligheter til å oppdage andre plasser. Den HL2 update er vel ikke nedlastbar ennå..

MEN gleder meg!!!!

Jeg har akkurat begynt å spille gjennom HL2 med FakeFactory sin mod, men dersom denne Update-mod'en er bedre så kanskje jeg begynner på nytt med den i stedet. FF-mod'en tar jo også sykt mye harddisk plass: 50GB, litt mye når man bare har en liten SSD disk. :-P

 

Nei spill FF også :-) har du spilt black mesa og?

Lenke til kommentar

Fakefactory sin overhaul er myyyeeeee større, og subjektivt nok meget mye bedre. Spilte nettop gjennom med den. Det folk ofte glemmer med CM er at man kan spille "vanilla hl2" bare med oppgradert grafikk. Noen bugs er det, men det var fantastisk å spille gjwnnom hl2-serien igjen med up to date grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...