Gå til innhold

Omfattende Half-Life 2-modifikasjon er klar for nedlasting


Anbefalte innlegg

Kult!

 

Black Mesa + HL2: Update = bra påske

 

Edit: HL2 er fantastisk

 

 

Enig. Black Mesa er ett kongespill. Syntes lenge at HL2 var mye bedre enn HL1, men så kom Black Mesa. Usikker nå hvilken av dem jeg skal si er best, men begge to er iallefall dritbra.

 

Er meget glad for at HL2 fortsatt får sånn kjærlighet som den får og er også meget glad for at HL1 blir laget på nytt igjen fra grunnen av. Ble aldri å runne ferdig HL1 så blir heller å runne Black Mesa.

 

 

Noen som vet hvordan denne oppdateringen er sammenliknet med FakeFactory sin cinematic-mod?

 

Har akkurat bynt nu på Half Life 2: Update, Har akkurat spilt meg til båt kapittelet. Merker smådetaljer som ser finere ut. Lys, skygger. Akkurat når jeg bynte på båt delen så jeg med det samme en fin tåke som jeg ikke kan huske var der før. Det ga en perfekt dybde til ett område som jeg tidligere syntes så meget kjedelig ut.

 

Cinematic mod har jeg spilt meg helt frem til brua. Alle textures er byttet ut med høyoppløste textures. Flere av våpenmodellene er byttet ut. Ny musikk i spillet er også hentet ut fra diverse filmer.

Er i tillegg lagt til masse ekstra lag med planter for å få enda mere detaljer inn i spillet.

Ble veldig pent, men syntes det var ikke helt HL2.

 

For min del blir jeg nokk heller å fortsette å spille HL2: Update enn cinematic mod.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+2534

Cinematic mod har jeg spilt meg helt frem til brua. Alle textures er byttet ut med høyoppløste textures. Flere av våpenmodellene er byttet ut. Ny musikk i spillet er også hentet ut fra diverse filmer.

Er i tillegg lagt til masse ekstra lag med planter for å få enda mere detaljer inn i spillet.

Ble veldig pent, men syntes det var ikke helt HL2.

 

For min del blir jeg nokk heller å fortsette å spille HL2: Update enn cinematic mod.

Det var det samme jeg også tenkte. Selv om jeg setter pris på alt arbeidet som er lagt ned i Cinematic-mod så føltes det ikke helt som HL2... for meg ihvertfall. Har nå begynt å spille gjennom Update-modden i kommentator-modus, kjempegøy. =)

Lenke til kommentar

 

Jo flere år som går jo mer havner jeg i "Half Life 1 er det beste i serien"-campen. Med tanke på hvor gammelt eneren er har det holdt seg litt bedre enn 2 har, og var dessuten en gigantisk revolusjon i skytespill. Half Life 2 er et bra spill men er viktigst først og fremst kanskje fordi det brakte med seg Source Engine, Portal, Garry's Mod og sånne ting.

 

Enig, sånn rent bortsett fra at jeg var genial nok til å skjønne at HL2 ikke var fantastisk fra dag 1 :)

 

AtW

 

 

HL2 var en techdemo, historien var kjedelig, fiender var kjedelig, var ikke noe bortsett fra grafikken og fysikken i spillet som var bra.

Lenke til kommentar

 

Cinematic mod har jeg spilt meg helt frem til brua. Alle textures er byttet ut med høyoppløste textures. Flere av våpenmodellene er byttet ut. Ny musikk i spillet er også hentet ut fra diverse filmer.

Er i tillegg lagt til masse ekstra lag med planter for å få enda mere detaljer inn i spillet.

Ble veldig pent, men syntes det var ikke helt HL2.

 

For min del blir jeg nokk heller å fortsette å spille HL2: Update enn cinematic mod.

Det var det samme jeg også tenkte. Selv om jeg setter pris på alt arbeidet som er lagt ned i Cinematic-mod så føltes det ikke helt som HL2... for meg ihvertfall. Har nå begynt å spille gjennom Update-modden i kommentator-modus, kjempegøy. =)

 

 

 

Skal selv også spille gjennom i kommentatormodus, men så at man var udødelig når man var i den modusen. Skjønte det sånn at man var udødelig uansett da ikke bare når man hørte på kommentatorsboblene. eller har jeg misforstått ?

 

Var absolutt mye bra arbeid gjordt i CM, men ble for annerledes. Mange område fikk for annerledes stemning. Var ikke bare forbedrede textures, men utbyttede textures.

 

Liker bedre slik som jeg fant til RE4: HD Edition hvor det er 2 karer nu som holder på å lage ekte en ekte HD textures pakke til hele spillet. Der lager de texturan akkurat likedan som de originale bare superskarp. Lastet ned demo versjonen av den som da har ordnet hd textures helt opptil slottet. Skulle hadd noe lignende til HL2.

 

 

 

 

Jo flere år som går jo mer havner jeg i "Half Life 1 er det beste i serien"-campen. Med tanke på hvor gammelt eneren er har det holdt seg litt bedre enn 2 har, og var dessuten en gigantisk revolusjon i skytespill. Half Life 2 er et bra spill men er viktigst først og fremst kanskje fordi det brakte med seg Source Engine, Portal, Garry's Mod og sånne ting.

 

Enig, sånn rent bortsett fra at jeg var genial nok til å skjønne at HL2 ikke var fantastisk fra dag 1 :)

 

AtW

 

 

HL2 var en techdemo, historien var kjedelig, fiender var kjedelig, var ikke noe bortsett fra grafikken og fysikken i spillet som var bra.

 

 

Trist at du mener det, men du har all rett til din mening. Er altfor mange spill som jeg synes kommer nå til dags som føles mye mer som en tech demo enn Half Life 2.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Skal selv også spille gjennom i kommentatormodus, men så at man var udødelig når man var i den modusen. Skjønte det sånn at man var udødelig uansett da ikke bare når man hørte på kommentatorsboblene. eller har jeg misforstått ?

 

Var absolutt mye bra arbeid gjordt i CM, men ble for annerledes. Mange område fikk for annerledes stemning. Var ikke bare forbedrede textures, men utbyttede textures.

 

Liker bedre slik som jeg fant til RE4: HD Edition hvor det er 2 karer nu som holder på å lage ekte en ekte HD textures pakke til hele spillet. Der lager de texturan akkurat likedan som de originale bare superskarp. Lastet ned demo versjonen av den som da har ordnet hd textures helt opptil slottet. Skulle hadd noe lignende til HL2.

Neida, du er kun udødelig når du har aktivtert de kommentator "snakkeboblene" i spillet. Dersom du ikke aktiverer de så er det bare vanlig HL2. :) RE-serien har jeg aldri prøvd, må kanskje prøve RE4: HD. :)

Lenke til kommentar

 

Skal selv også spille gjennom i kommentatormodus, men så at man var udødelig når man var i den modusen. Skjønte det sånn at man var udødelig uansett da ikke bare når man hørte på kommentatorsboblene. eller har jeg misforstått ?

 

Var absolutt mye bra arbeid gjordt i CM, men ble for annerledes. Mange område fikk for annerledes stemning. Var ikke bare forbedrede textures, men utbyttede textures.

 

Liker bedre slik som jeg fant til RE4: HD Edition hvor det er 2 karer nu som holder på å lage ekte en ekte HD textures pakke til hele spillet. Der lager de texturan akkurat likedan som de originale bare superskarp. Lastet ned demo versjonen av den som da har ordnet hd textures helt opptil slottet. Skulle hadd noe lignende til HL2.

Neida, du er kun udødelig når du har aktivtert de kommentator "snakkeboblene" i spillet. Dersom du ikke aktiverer de så er det bare vanlig HL2. :) RE-serien har jeg aldri prøvd, må kanskje prøve RE4: HD. :)

 

 

Om du aldri har prøvd Resident Evil serien så er RE4 en fin plass å begynne. RE1-3 og Code Veronica er mest for hardcore RE fans som kan tolerere tank-styringen.

 

Resident Evil 4: Ultimate HD Edition er utvilsomt den beste versjonen av spillet. Du har støtte for HD oppløsninger, 60fps, forbedrede textures, Xinput støtte for å bruke 360 spake. Både den og Resident Evil Remastered er 2 spill som jeg ble meget glad for at de kom ut på PC. Teller ikke med den første versjonen av RE4 som kom på PC ettersom den var grusom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...