Gå til innhold

Vi slutter å gi spillnøkler til Ekstra-medlemmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hentet spillnøklene hver måned, selv om ikke alle spillene blir brukt. FarCry 3 fikk seg en ekstra gjennomspilling takket være dere, og Among the Sleep var noe jeg virkelig satte pris på.

 

Skjønner godt at dere kutter ned dette, har tenkt tidligere at når dere gir ut nøkler så ofte må mye av pengene dere får inn forsvinne. Jeg beholder garantert ekstra medlemskapet uansett, men blir jeg overrasket med en spillnøkkel i halvåret kommer jeg ikke til å bli forbannet :-)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

På en måte litt trist, samtiidig har få av spille jeg ahr fått nøkkel til faktisk blitt spilt...

 

 

Som flere andre her nevner vaar det derimot veldig artig få among the sleep! Mullig det kan bli noe morro en gang i året eller noe slikt?

 

Uansett, setter aller mest pris på godt og reklamefritt innhold, så keep it up!

Lenke til kommentar

Det var nøkkelen til FarCry 3 som overbeviste meg om å bli extra medlem, og jeg er usikker på om jeg blir å fortsette, men uansett: Takk for 2 svært bra spill som jeg ellers aldri ville opplevd, Among the sleep og FarCry 3!

 

Synes det tok alt for lang tid før denne saken ble publisert, men fint at den til slutt kom.

 

-ED-

Lenke til kommentar

Isolert sett gjør det ikke noe at spillnøklene reduseres eller forsvinner, men det må jo gjøres på riktig måte, og annonseres FØR de tas vekk, og ikke etter. Her er det noe som skurrer.

Vi har tross alt allerede *betalt* for en tjeneste i februar måned der vi også skal ha et spill. At vi ikke får noe spill i mars er greit det, siden vi tross alt ennå har mulighet til å kansellere medlemsskapet.

Enten får dere refundere månedsavgiften for februar, eller tilby oss et spill. At mange ikke aktiverer eller ønsker spillene er jo uvesentlig i denne sammenhengen.

 

 

edit: fiksa en autokorrekt

Endret av KriFos
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Synest som mange andre også at Among the Sleep var hyggeleg å få, men i det store og det heile er ikkje dette det største tapet for meg personleg. Viktigare med godt lesestoff, då eg i grunnen har nok spel på to do-lista!

 

Når det er sagt hadde det vore artig med ein nøkkel eller eit godt tilbod av og til. Kanskje spesielt for norske spel synest eg!

Lenke til kommentar

Isolert sett gjør det ikke noe at spillnøklene reduseres eller forsvinner, men det må jo gjøres på riktig måte, og annonseres FØR de tas vekk, og ikke etter. Her er det noe som skurrer.

 

Vi har tross alt allerede *betalt* for en tjeneste i februar måned der vi også skal ha et spill. At vi ikke får noe spill i mars er greit det, siden vi tross alt ennå har mulighet til å kansellere medlemsskapet.

 

Enten får dere refundere månedsavgiften for februar, eller tilby oss et spill. At mange ikke aktiverer eller ønsker spillene er jo uvesentlig i denne sammenhengen.

 

 

edit: fiksa en autokorrekt

 

Hei

 

Vi beklager at det tok tid før vi kunne gå ut med denne annonseringen. Vi trodde til det siste at vi ville klare å ordne en spillnøkkel i februar, men utgiverne trakk seg.

 

Du kan ta kontakt med [email protected] om du ønsker å sende inn en klage på abonnementet ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lavere pris på abonnementet nå? Regner med at det kostet en del å framskaffe spillnøkler til alle med abonnement.

 

Syns dere har vært direkte elendige når det kommer til kommunikasjon rundt spillnøkler, men nå blir jo aldri det en sak igjen.

 

Det er ingen planer om å redusere prisen på abonnementet.

Lenke til kommentar

Det er ingen planer om å redusere prisen på abonnementet.

Men da er saken ganske grei for min del da, abonnementet sies opp. Har vært medlem av ekstra for å få spillenøkler og slippe unna reklame og nå som spillenøklene avvikles føler jeg at det ikke er verd det for meg lengre :)

 

Ikke at jeg synes dette er noen stor greie, men i lys av dette må man sette pris på ironien i at gamer.no i det siste har kjørt hardt på saken om at Molineux' kunder ikke har fått det de har betalt for. :p

Hehe, ja du kan så si! :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...