Gå til innhold

Er Minecraft for valdeleg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minecraft er faktisk voldelig. Å drepe dyr regnes som vold det. Men hvis dette er et problem er det veldig mange andre spill som burde vært bannlyst også på det grunnlaget de vil bannlyse Minecraft på. Det gjør at denne saken er latterlig, men Kaan Gezer virker oppegående.

 

Foresten så har det byttet navn til Minecrosoft :p

Lenke til kommentar

Jeg har slettet en del poster og svar på disse hva gjelder bruk av nynorsk i artikkelen. Så lenge nynorsk er et offisielt språk i Norge er det ikke noe i veien for å bruke det språket.

 

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Merkelig, dette...jeg spillte Duke Nukem 3D mens jeg var i rundt 3. klasse (og dette var IKKE den tyske, sensurerte utgaven hvor blodet var grønt), og jeg har ikke tatt livet av noen ennå, hverken dyr, aliens who steals our chicks! eller mennesker.

 

Det sies (truth?) at det forskjellig hvordan vi mennesker, både barn og voksne, reagerer på det de ser på en skjerm - det er visstnok en forskjell i hodene våre som gjør at vi er i stand til å skille mellom fiksjon og virkelighet, og det fra variende alder.

 

Eksakt hva denne forskjellen er, hvorfor vi blir "voksne nok" i forskjellig alder osv. gjenstår å bevise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...