Gå til innhold

Liverpool v Arsenal


Tunky

Anbefalte innlegg

F16KmnD.pngVS8A6MBLJ.png

Anfield

21.12.14 - 17.00

TV2 Sport Premium

Dommer: Michael Oliver

 

Nytt storoppgjør i Premier League.

 

Skadelister i følge Physioroom, kursiv betyr at de har expected back-dato til kampen:

Liverpool: Johnson, Sturridge, Suso, Flanagan

Arsenal: Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Koscielny, Monreal, Rosicky, Arteta, Wilshere, Walcott, Özil

 

Gjetter vilt på lagoppstillinger, Arsenal-leiren får heller rette meg, om det er helt krise:

 

Mignolet

Manquillo - Skrtel - Lovren - Moreno

Henderson - Gerrard

Coutinho - Sterling - Lallana

Balotelli

VS

Szczesny

Debuchy - Mertesacker - Chambers - Gibbs

Flamini - Ox

Welbeck - Cazorla - Sanchez

Giroud

 

Vi er helt nødt til å vinne denne, for å i det hele tatt ha en liten sjanse til å havne i toppen. Jeg håper vi fortsetter det gode spillet vi viste mot United. I tillegg håper jeg vi får en god kamp i cupen i morgen, for å få litt momentum inn i denne kampen.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah stemmer. Jeg håper og tror ikke vår midtukekamp har så mye å si. Tipper vi stiller en del benkeslitere i den kampen. EDIT: Eller, vi kommer vel kanskje ikke til å stille særlig svekket lag i LC.. Bournemouth er jo sterke for tiden. Får se.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Håper på:

Szczesny

Chambers, Debuchy, Mertesacker, Gibbs

Flamini, Oxlade-Chamberlain

Sánchez, Cazorla, Podolski

Giroud

Ønsker å se Chambers som back da jeg føler Mertesacker-Chambers blir en for treig midtstopperduo, og i tillegg til hvor solid Debuchy så ut i helgen. Ønsker gjerne at Podolski starter, men det vet vi alle ikke skjer.

 

Walcott ryktes dog tilbake i troppen! På tide.

Lenke til kommentar

Her er jeg faktisk vanvittig usikker. Liverpool har jeg stygge ønsker ovenfor og Arsenal anser jeg som en konkurrent til topp 4 og trofeer i årene som kommer.

 

Siden jeg ikke vet hva jeg ønsker, får jeg håpe på uavgjort 2-2. Kan ikke se at Liverpool skal vinne, så hvis ikke blir det en 2-1 seier til Arsenal.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...