Gå til innhold

Ser du hva som er uvanlig med dette bildet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så denne i går og tenkte det samme. Det er en kul idé, men jeg synes gjennomføringen mangler noe. Det blir veldig kaotisk og videoen har en del forstyrrende elementer, som dårlig masking på noen bygninger. Og hva er greia med den pulserende skyskraperen fra cirka 23-30 sekunder i videoen?

 

Så det blir imponerende, men rotete på samme tid...

Lenke til kommentar

 

Jeg kan skjønne at ingen har gjort det før. Det så ærlig talt ganske kaotisk ut, og temmelig idiotisk.

Wow! Jeg tenkte egentlig først at du hørtes vel negativ ut, men da jeg så videoen må jeg bare være enig med deg.

 

 

Takk. Var litt skeptisk til å legge ut en så negativ melding, særlig som den første kommentaren. Syntes jeg måtte...

Lenke til kommentar

Artig effekt, men for meg ble det "for mye". Joda, jeg liker for eksempel HDR, men overkokt HDR er ikke pent. Og - dette var overkokt.

 

En mer subtil effekt hadde vært bedre - som at byen er natt mens himmelen er dag eller omvendt - men det mener jeg at jeg har sett før.

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Det er jo ikke det at det ikke er imponerende gjennomføring. For alle vi som driver med foto, vet hvor enormt mye arbeid det ligger bak en slik timelaps, men selv om jeg både har utstyret for å lage dette, og kunnskapen, kan jeg ikke si det frister å lage en slik selv. Jeg kan likevel sette pris på at andre gjør det. Jeg foretrekker nok de tradisjonelle, evt. hyperlapse.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...