Gå til innhold

Problembarna stenges ut av rangerte kamper i League of Legends


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På tide. Folk må lære seg at man skal ikke være noen drittsekk. Desverre er det noen folk som ikke klarer å få dette inn i peanøtt hjernene sine, og da må det noe til som "straffer" dem.

 

Hvis dette hadde vært mulig i flere MMORPG spill... Var en gang i et kinship i LOTRO med en haug voksne menn som oppførte seg som drittsekker og drev å mobba og trakkaserte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

På tide. Folk må lære seg at man skal ikke være noen drittsekk. Desverre er det noen folk som ikke klarer å få dette inn i peanøtt hjernene sine, og da må det noe til som "straffer" dem.

 

Hvis dette hadde vært mulig i flere MMORPG spill... Var en gang i et kinship i LOTRO med en haug voksne menn som oppførte seg som drittsekker og drev å mobba og trakkaserte.

 

Dessverre, og det ødelegget moroa for andre. Hadde sikkert spilt mye mer online hadde jeg kunne vært trygg på å gjøre noen menneskelige feil innimellom uten å få huden full som følge av det. Det i tillegg til konstant skrik og banning uten videre grunn.

 

Godt å se det blir utført tiltak mot uhørt oppførsel. Får satse på at andre spillselskaper gir lignende muligheter uten at det blir så innigampen tungvint.

Lenke til kommentar

Forfatter av artikkelen burde kanskje også hatt en liten chatrestrict? Tenk å kalle tilfeldige online spillere for problem barn :^)

 

Nei jeg syns det er helt på sin plass å kalle folk som offører seg som drittsekker ovenfor andre, for problembarn. Om spilleren er ung eller gammel har lite å si hvis h*n oppfører seg som en liten drittsekk.

Lenke til kommentar

Dette gjør det bare "normal games" som er mer for dei som vil spille mer rolige kamper til større søppelkasse

strengere og mer null tolereanse, man setter ikkje dei som lager problem i eit hjørne når man er på utesteder men man kaster dei ut og slipper dei ikkje inn igjen.

om dei lager ny konto må dei opp til 30 først og 16 champs så det tar sin tid

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Dette har faktisk en negativ påvirkning også. Jeg legger merke til at mange "renegades"/troll voter alt og alle straks de er ferdig med en runde. Jeg kan dermed foreslå at vi alle bør bli flinkere til å rewarde folk for å oppføre seg skikkelig, slik at det balanserer ut dette noicet.

Lenke til kommentar

I wish..

Med annet du slenger rundt deg med rasistiske utsagn og er virkelig verbalt ufin så skjer det ikke noe.

Du blir ikke kvitt disse folkene som blir emo og begynner å gi faen eller kanskje til og med feede bare fordi noen på laget gjør 1 liten feil.

 

Og skulle de bli kvitt dem, vel, da er spillet gratis og en kan bare lage en ny konto.

Så lenge spillet er gratis vil du ALDRI bli kvitt de useriøse og de ufine spillerene, for de kan bare lage en ny konto og starte på nytt. For disse bryr seg jo ikke om hvilken rank og sånn de er uansett, så de har ikke noe å tape på det.

 

Et godt eksempel var helt i starten av laningphase så wardet jeg (support) brush med warding totem.

Så spør jeg, helt vanlig 'Why don't you ward river? Since I warded brush." siden han også hadde warding totem.

Da får jeg til svar at jeg skal slutte å flame han og at han muter meg.

Si meg, har definisjonen for flaming forandret seg den siste uka eller? Hvordan i svarte kan noen tolke det der som flaming? Det var jo bare et spørsmål om han ikke kunne tenke seg å warde river så vi kan se om enemy jungler kommer.

 

Noen ganger har jeg bare lyst til å gi opp, men da blir jeg jo reporta, så må bare bite tenne sammen og ignorere det andre sier og spillet sitt eget spill.

Lenke til kommentar

Et godt eksempel var helt i starten av laningphase så wardet jeg (support) brush med warding totem.

Så spør jeg, helt vanlig 'Why don't you ward river? Since I warded brush." siden han også hadde warding totem.

Da får jeg til svar at jeg skal slutte å flame han og at han muter meg.

Si meg, har definisjonen for flaming forandret seg den siste uka eller? Hvordan i svarte kan noen tolke det der som flaming? Det var jo bare et spørsmål om han ikke kunne tenke seg å warde river så vi kan se om enemy jungler kommer.

 

Nå spiller jeg ikke hverken LoL, DotA 2 eller noen andre i denne sjangeren, så jeg har ingen anelse om hvilken spillmekanikk du snakker om, men jo mer flaming som blir kastet rundt, jo mer forventer folk at det som kommer ut av munnen til andre er flaming. Da får man reaksjoner som den du opplevde, at folk blir kjempedefensive av helt normale spørsmål. Alle rundt en blir "skyldig inntil det motsatte er bevist"

Lenke til kommentar

På tide. Folk må lære seg at man skal ikke være noen drittsekk. Desverre er det noen folk som ikke klarer å få dette inn i peanøtt hjernene sine, og da må det noe til som "straffer" dem.

 

Hvis dette hadde vært mulig i flere MMORPG spill... Var en gang i et kinship i LOTRO med en haug voksne menn som oppførte seg som drittsekker og drev å mobba og trakkaserte.

 

Hva er "voksne" i dette tilfellet? Sikkert i starten av 20 åra. De er ikke akkurat så veldig voksne.

Lenke til kommentar

 

Et godt eksempel var helt i starten av laningphase så wardet jeg (support) brush med warding totem.

Så spør jeg, helt vanlig 'Why don't you ward river? Since I warded brush." siden han også hadde warding totem.

Da får jeg til svar at jeg skal slutte å flame han og at han muter meg.

Si meg, har definisjonen for flaming forandret seg den siste uka eller? Hvordan i svarte kan noen tolke det der som flaming? Det var jo bare et spørsmål om han ikke kunne tenke seg å warde river så vi kan se om enemy jungler kommer.

 

Nå spiller jeg ikke hverken LoL, DotA 2 eller noen andre i denne sjangeren, så jeg har ingen anelse om hvilken spillmekanikk du snakker om, men jo mer flaming som blir kastet rundt, jo mer forventer folk at det som kommer ut av munnen til andre er flaming. Da får man reaksjoner som den du opplevde, at folk blir kjempedefensive av helt normale spørsmål. Alle rundt en blir "skyldig inntil det motsatte er bevist"

 

Jepp, stemmer som du sier her. I tillegg så er det slik i LoL at alle er verdensmestere, og ingen skal få fortelle de hva de gjør feil, derav blir plutselig all kritikk (konstruktiv eller ei) oppfattet som flaming.

 

Og i tillegg så går det an å spørre: "Can you please ward river?" istedenfor å åpne med et spørsmål som antyder til at noen har gjort noe feil. Hvorfor gjør du ikke ditt og datt, er definitivt verre enn: Kan du være så snill å..

Lenke til kommentar

 

På tide. Folk må lære seg at man skal ikke være noen drittsekk. Desverre er det noen folk som ikke klarer å få dette inn i peanøtt hjernene sine, og da må det noe til som "straffer" dem.

 

Hvis dette hadde vært mulig i flere MMORPG spill... Var en gang i et kinship i LOTRO med en haug voksne menn som oppførte seg som drittsekker og drev å mobba og trakkaserte.

Hva er "voksne" i dette tilfellet? Sikkert i starten av 20 åra. De er ikke akkurat så veldig voksne.

 

Er snakk om 30-årene her.

Lenke til kommentar

 

 

Et godt eksempel var helt i starten av laningphase så wardet jeg (support) brush med warding totem.

Så spør jeg, helt vanlig 'Why don't you ward river? Since I warded brush." siden han også hadde warding totem.

Da får jeg til svar at jeg skal slutte å flame han og at han muter meg.

Si meg, har definisjonen for flaming forandret seg den siste uka eller? Hvordan i svarte kan noen tolke det der som flaming? Det var jo bare et spørsmål om han ikke kunne tenke seg å warde river så vi kan se om enemy jungler kommer.

 

Nå spiller jeg ikke hverken LoL, DotA 2 eller noen andre i denne sjangeren, så jeg har ingen anelse om hvilken spillmekanikk du snakker om, men jo mer flaming som blir kastet rundt, jo mer forventer folk at det som kommer ut av munnen til andre er flaming. Da får man reaksjoner som den du opplevde, at folk blir kjempedefensive av helt normale spørsmål. Alle rundt en blir "skyldig inntil det motsatte er bevist"

 

Jepp, stemmer som du sier her. I tillegg så er det slik i LoL at alle er verdensmestere, og ingen skal få fortelle de hva de gjør feil, derav blir plutselig all kritikk (konstruktiv eller ei) oppfattet som flaming.

 

Og i tillegg så går det an å spørre: "Can you please ward river?" istedenfor å åpne med et spørsmål som antyder til at noen har gjort noe feil. Hvorfor gjør du ikke ditt og datt, er definitivt verre enn: Kan du være så snill å..

 

Nåja.. Det er en ganske normal måte å spørre på. Men jeg ser poeng ditt at det kan misforstås om en sier det f.eks etter å ha blitt ganket eller noe. Dette var derimot helt i starten og ingenting skjedde.

Uansett hvordan jeg hadde spurt han så hadde det jo blitt feil. For å spørre noen om å gjøre noe er for mange det samme som å bli fortalt hva de skal gjøre.

 

Men ja, min erfaring er vel egentlig at jo mindre en sier, jo bedre. Selv om en risikerer å bli rapportert for å ikke kommunisere hvis folk på laget ditt blir emo og tilter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...