Gå til innhold

Neste måned blir over 50 EA-klassikere uspillbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk, EA har allerede kommet ut og sagt at de vil fortsatt støtte spill som Battlefield 2, Battlefield: Bad Company 2 and Battlefield 2142.

Kilde: twitter.com/OriginInsider/status/453955565182783488

Endret av p3lim
Lenke til kommentar

Regner med dette er reklamasjonsgrun dersom spillene er kjøpt de siste 5 årene?

 

Nå er det jo bare 5 års reklamasjonsrett på produkter som er ment å vare 5 år eller mer, og spill kommer garantert ikke inn under dette. Det skal jo mye til å få bevist at du kun kjøpte spillet for onlinespilling.

 

Enspillerdelen vil jo fortsatt fungere, så tittelen på tråden er jo misvisende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Regner med dette er reklamasjonsgrun dersom spillene er kjøpt de siste 5 årene?

 

Nå er det jo bare 5 års reklamasjonsrett på produkter som er ment å vare 5 år eller mer, og spill kommer garantert ikke inn under dette. Det skal jo mye til å få bevist at du kun kjøpte spillet for onlinespilling.

 

Enspillerdelen vil jo fortsatt fungere, så tittelen på tråden er jo misvisende.

 

Det er vel at dersom produktet er ment å vare vesentlig lenger en 2 år det er 5 års reklamasjon?

 

Ellers, må man bevise at man har brukt for de mangler som er der? Det er nytt for meg, skulle gjerne hatt en kilde på dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Regner med dette er reklamasjonsgrun dersom spillene er kjøpt de siste 5 årene?

Er ikke Origin som Steam der det hele er et "subscription", at du faktisk ikke eier noe av det du kjøper da? Isåfall har de fult lov å trekke vekk spill.

 

BF2 f.eks kjøpte jeg på DVD uten noe origin.

Heldigvis er ikke BF2 med på denne trekk-listen.

Lenke til kommentar

Har gode minner fra online-delen til Command & Conquer 3 ja. Ikke at jeg noen gang ble god i spillet, men det var gøy å ta en kjapp engineer-rush på fienden og selge hovedbygningen hans ;-)

 

Jeg er i grunn overrasket av at spillet har vært i live online helt til nå, for det er nok helt i skyggen til Starcraft 2/LoL osv.

Lenke til kommentar

 

 

 

Regner med dette er reklamasjonsgrun dersom spillene er kjøpt de siste 5 årene?

Er ikke Origin som Steam der det hele er et "subscription", at du faktisk ikke eier noe av det du kjøper da? Isåfall har de fult lov å trekke vekk spill.

BF2 f.eks kjøpte jeg på DVD uten noe origin.

Heldigvis er ikke BF2 med på denne trekk-listen.

Battlefield 2 for PC (including Special Forces expansion)

Battlefield 2: Modern Combat for PlayStation 2

Lenke til kommentar

"Though the company didn't announce a complete line-up or promise that every game will make the transition, it did commit to three Battlefield games in particular: Battlefield 2, Bad Company 2, and Battlefield 2142."

 

http://www.ign.com/articles/2014/04/10/ea-transitioning-battlefield-games-from-gamespy-servers

 

men hva er det som kjer at vi får 1 måned gammle nyheter om dagen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faktisk, EA har allerede kommet ut og sagt at de vil fortsatt støtte spill som Battlefield 2, Battlefield: Bad Company 2 and Battlefield 2142.

 

Kilde: twitter.com/OriginInsider/status/453955565182783488

 

 

"Though the company didn't announce a complete line-up or promise that every game will make the transition, it did commit to three Battlefield games in particular: Battlefield 2, Bad Company 2, and Battlefield 2142."

 

http://www.ign.com/articles/2014/04/10/ea-transitioning-battlefield-games-from-gamespy-servers

 

men hva er det som kjer at vi får 1 måned gammle nyheter om dagen?

Dessverre har EA kommet med uttalelse om at det ikke kommer til å skje allikevel (for noen dager siden) og de stenger all multiplayer til de gamle BF spillene.

http://www.ea.com/1/service-updates

 

Jeg vet at Project Reality modden allerede har nye innloggings servere klare til bruk når EA stenger sine innloggings servere. http://www.realitymod.com/forum/f10-pr-bf2-general-discussion/128376-good-news-about-gamespy-thing-6.html#post2004820

Så tror flere communities kommer til å hoppe over til sine egne master servere så lenge det er folk til å holde det ved like

Lenke til kommentar

 

Uspillbare er vel å ta det litt langt. Dette er vel spill av eldre model med ingen eller nesten ingen online spillere igjen.

Flott at du vet hva folk spiller og ikke spiller.

 

 

De la nok sikkert ned serverne nøyaktig fordi nesten ingen spilte online i de lengre. De har også sagt at de åpner spillene for å bruke andre gamingserver tjenester istedenfor, i hvertfall for de med noen spillere enda.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...