Gå til innhold

SNIKTITT: Sony HMZ-T3W (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-293283

Ai ai ai, dette såg lovende ut.
Definitivt en kandidat til å erstatte min TV.

Ser ikke på film eller serie for å være sosial allikevel.

Kunne dere testet denne i et bilspill som f.eks. GT6?

Lenke til kommentar

Første sniktitt med Ekstra-eksklusivitet?

 

Når kommer Ekstra Unboxing?

 

Ekstra Tester?

 

Mener det ble sagt ved innføring av ekstra, skulle ikke vanlige lesere miste innhold? Ekstra var noe gøyalt utenom.

 

Da blir det på med adblock. Lese samme nyheter andre steder, og bruke prisjakt fremfor prisguide :)

Lenke til kommentar

Første sniktitt med Ekstra-eksklusivitet?

 

Når kommer Ekstra Unboxing?

 

Ekstra Tester?

 

Mener det ble sagt ved innføring av ekstra, skulle ikke vanlige lesere miste innhold? Ekstra var noe gøyalt utenom.

 

Da blir det på med adblock. Lese samme nyheter andre steder, og bruke prisjakt fremfor prisguide :)

 

Oioioi, nei vi kan ikke miste 39,- i måneden. Da faller hele budsjettet sammen!

 

Det koster deg to is/en sjokolade i måneden :s

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Første sniktitt med Ekstra-eksklusivitet?

 

Når kommer Ekstra Unboxing?

 

Ekstra Tester?

 

Mener det ble sagt ved innføring av ekstra, skulle ikke vanlige lesere miste innhold? Ekstra var noe gøyalt utenom.

 

Da blir det på med adblock. Lese samme nyheter andre steder, og bruke prisjakt fremfor prisguide :)

Oioioi, nei vi kan ikke miste 39,- i måneden. Da faller hele budsjettet sammen!

 

Det koster deg to is/en sjokolade i måneden :s

 

Jeg driter i pengene. Det er prinsippet jeg har et problem med. Hvorfor fungerte det fint før? Er det annonsørene som holder midlene tilbake, eller er det resursbruken til de som driver nettsider som blir for grådig slik at de krever at folk betaler for artiklene?

 

Det jeg egentlig protesterer mot (og frykter) er at dette utvikler seg. Nettet var gratis før. Nå er det noen aktører som tjener stort, mens andre sliter. Om jeg plutselig må betale 39,- for hver nettside jeg besøker synes jeg det blir for kostbart i forhold til hva jeg får igjen.

 

Kommer sikkert til å innføre reklame for ekstrabrukere om ikke alt for lenge også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er egentlig greia med å sammenligne skjermstørrelsen på denne måten? Hvor stort er mitt 80-tommers lærret sett fra 175cm ( plassert i bunn av senga med tærna på duken) unna, i forhold?

Dersom ditt 80" lerret er i 16:9 format så er det større på den avstanden enn hva disse brillene gir.

De kunne like gjerne skrevet 75" på 2 meter hold, ikke sant? Det gir ett forhold på bredden på bildet og avstand på 1:1,212. Du har ett forhold på 1:1 hos deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heisann, alle!

Her vil jeg bare få skutt inn en detalj. Vi har faktisk hatt enkelte saker i sniktitt-kategorien på Ekstra før; men da som nå dreier det seg om skikkelig spesielle greier som vi ellers neppe ville prioritert å bruke så mye tid på. Dette er en av tingene som gjør Ekstra skikkelig bra for oss som jobber i redaksjonen - vi får nemlig brukt mer tid "hands-on" med produkter som ellers kanskje bare ville fått en kvikk anmeldelse, for så å bli sendt i retur.

Til denne saken har vi fått tid til å sette oss ned med et produkt og få en følelse på hvordan det funker, noe vi ikke kunne gjort om vi ikke hadde hatt Ekstra. Den forståelsen vi har fått vil også gjøre at testen - når den kommer, åpent for alle - forhåpentligvis kan bli bedre enn den ellers ville blitt.

Ordinære sniktitter, tester og unboxinger og alt som er av det som er Hardware sine kjerneområder - være seg TV-er, skjermkort, rutere og alt det andre vi har testet i årevis - er og blir dessuten åpne for alle. At vi samtidig får utvidet til å ta for oss ting som vi i fjor et år siden bare kunne drømme om å dekke, håper vi at kommer alle til gode :)

Lenke til kommentar

Skeptisk til markedsføringen med 750" på 20 meters hold. Hvem sitter vel 20 meter fra TVen hjemme i stua? Da det ikke er snakk om en projektor for bruk med hjemmekino burde de vel heller ha valgt en avstand som er mer vanlig i en gjennomsnittlig stue. 4 meter tilsvarer 150" og 2 meter tilsvarer 75". Fortsatt ganske bra, men plutselig ikke like imponerende.

 

På samme måte som en projektor tror jeg ikke dette er noe som vil bli brukt daglig. Hadde derfor heller gladelig investert 7-9000 kroner i en fet projektor med lerret for bruk med helgekosen, kamerater og Jack Bauer. Glatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Med dette skjermvisiret på hodet vil du få en opplevd størrelse på bildet som tilsvarer en 750 tommer stor skjerm på 20 meters hold.

Eller 1500 tommer på 40 meters hold eller 7500 tommer på 200 meters hold eller 7,5 tommer på 10 centimeters hold. Hvorfor skriver dere slikt pisspreik? Klikkmagnet? Joda, dere traff meg. Ikke fordi det var godt skrevet men fordi det irriterer. Det muligens godt skrevne innholdet drukner i irritasjon. Jeg skriver muligens fordi jeg ikke fikk det med meg.

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Med dette skjermvisiret på hodet vil du få en opplevd størrelse på bildet som tilsvarer en 750 tommer stor skjerm på 20 meters hold.

Eller 1500 tommer på 40 meters hold eller 7500 tommer på 200 meters hold eller 7,5 tommer på 10 centimeters hold. Hvorfor skriver dere slikt pisspreik? Klikkmagnet? Joda, dere traff meg. Ikke fordi det var godt skrevet men fordi det irriterer. Det muligens godt skrevne innholdet drukner i irritasjon. Jeg skriver muligens fordi jeg ikke fikk det med meg.

Selv om det teknisk sett er det samme, så synes jeg at det er stor forskjell uansett. Selv om jeg sitte nærme TV'en min her hjemme så får jeg absolutt ikke samme følelse som ett stort kinolerret med den samme "tekniske avstanden".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...