Gå til innhold

Så smarte er smartklokkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pebble steel er mye penere enn den orginale Pebble. Men om man vil ha tak i en må man nok vente lenge. Har gått over 9 uker siden jeg bestilte min, og den er enda ikke sendt.. :p

 

OT, men den er nok rett rundt hjørnet. Min ble sendt i dag, bestilte den svarte utgaven 15. januar.

Lenke til kommentar

Jeg har to stk Sony blåtann headsett, SB-H52 og Sony Smart Wireless Headset Pro. De kan også ha APPer for å vise SMS, epost, fb-notifications, etc.

 

Det ruller bortover en liten OLED skjerm (monokrom), men jeg er veldig glad i funksjonen. SB-H52 har NFC-brikke innebygget, så du kan toggle blåtann på TLF.

 

Wireless headset pro har bedre lydkvalitet og kan brukes som frittstående mp3spiller. Som ren håndfrienhet vil jeg si SB-H52 vinner, jeg liker også det rektangulære/flate designet til den mer enn Wireless headset pro. Men til musikk, vinner wireless headset pro.

 

Man trenger egentlig ikke å toggle blåtann, nå med lavstrøms blåtann som man har etter android 4.

Lenke til kommentar

Jeg synes at denne testen blir feil sidan det kommer snart en del nye smartklokker.

 

Dette er ikke 1 test, det er kun artikkel som henviser til 5 forskjellige tester gjort på 5 forskjellige tidspunkt. De rangerer kun de "smart"klokkene de har testet frem til nå.

 

Den ene testen er i fra 18.mai 2013, en annen fra slutten av januar i år.

 

Hvis man også skal vente på alt nytt som kommer, så får man dillemaet at man aldri kan kjøre en test, da det alltid kommer noe nytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...