Gå til innhold

Tror smartklokker tar av med Apple


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kunne vært hundebæsj med eplelogo og eplefansen ville gått mann av huse for å få tak i sitt eksemplar tidligere enn naboen. Så lenge det er eplelogo tror jeg 8 millioner eksemplarer er en undervurdering av fansen. De kommer sikkert til å selge 2,5 ganger salgsmålet og erklære det nok en revolusjonerende genistrek. Og aksjonærene ler seg ennå mer skakk.

Endret av Simen1
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Ikke usannsynlig, Apple har gjort det før. Smarttelefon ble ikke populært før iPhone, samme med nettbrett og iPad. Apple var ikke først, men de lager et mye mer gjennomført produkt og dermed skaffer kunder og oppmerksomhet.

 

Nå har jeg ikke noe særlig tro på smartklokke eller smartbrille, men om Apple ville lansert en smartklokke er jeg sikker på at det ville satt fart i markedet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det kunne vært hundebæsj med eplelogo og eplefansen ville gått mann av huse for å få tak i sitt eksemplar tidligere enn naboen. Så lenge det er eplelogo tror jeg 8 millioner eksemplarer er en undervurdering av fansen. De kommer sikkert til å selge 2,5 ganger salgsmålet og erklære det nok en revolusjonerende genistrek. Og aksjonærene ler seg ennå mer skakk.

 

Hundebæsj med eple logo Er jo bedre enn hundebæsj uten eple logo, dog det folk ikke forstår er at det fortsatt er hundebæsj :p

Lenke til kommentar

Min spåkule sier at dette ikke blir "det store neste". Jeg har full tro på at smartklokker kommer til å bli mer vanlig, men det er nok kun for de spesielt interesserte.

 

8 millioner enheter høres drøyt ut.

Har heller troen på "det neste store" ;)

 

Men om dette her skal ta av, tror jeg det blir Apple som får det til.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hmm jeg kan ikke si jeg på stående fot husker noen innlegg som påstår noe slikt, annet enn at noen titt og ofte slenger ut en slike påstander om "Apple-fansen".

 

Men det finnes sikkert de som oppriktig tror og mener slike ting om merket de selv liker, men da får de heller lese seg opp litt og se om det stemmer først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...