Gå til innhold

Norges nye regjering lover deg superbredbånd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yaay, blir sikkert en sær løsning med felles login, men fremdeles separate brukere som samles under denne ène loginen. Og så svikter en av funksjonene og så krøsjer alt og blir et milliardsug #synsk #norge

 

Og vi får håpe de vil utvide fiber og ikke bare presse mest mulig ut av det som allerede ligger der.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

"Regjeringen vil sikre hele landet høyhastighetsbredbånd, med et mål på 100 Mbit/s"

 

Jeg synes nå at nettet i hjemmet er veldig bra. Er mer interessert hvor det blir av høyhastighet over satelitt og bedre dekning på mobile bredbånd. Å ha 0,5Mbit/s satelittlinje med data er utrolig annoying i 2013. Det er realiteten på svært mange skip og rigger i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi får nå se. Jeg venter med å slippe jubelen løs til jeg ser hva de faktisk får gjennomført av planene sine. 100 milliarder høres mye ut, men når det skal gå til generell infrastruktur, så er det ikke det. Fagre løfter om 100 mbps til folket er nok noe av det som ryker først.

 

At Høyre forøvrig snakker om styrking av personvernet etter de kjørte gjennom DLD, syntes jeg bare blir humoristisk. Never forgive, never forget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg synes nå at nettet i hjemmet er veldig bra. Er mer interessert hvor det blir av høyhastighet over satelitt og bedre dekning på mobile bredbånd. Å ha 0,5Mbit/s satelittlinje med data er utrolig annoying i 2013. Det er realiteten på svært mange skip og rigger i dag.

 

Helt enig. Fremtiden er trådløs etter mitt syn.

Lenke til kommentar

Er det sikkert at det er grensa på 200 kroner for import fra utlandet de vil heve? De skriver heve grensen for "tollfri import", men det er jo ikke toll som vi betaler i dag med verdi over 200 kroner, men moms. Så når de skriver "tollfri" kan det like gjerne bety heving av grensa for de typer varer hvor man faktisk betaler toll, for eksempel klær. Så jeg stiller meg litt avventene foreløpig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...