Gå til innhold

Dette er de heteste mobilene akkurat nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I alle dager er dette for slags oppkok?Lukter bestillingsverk for TV2 hjelper deg på lang vei.-Takk for meg Amobil
Hadde vært greit å visst hva det var som du luktet, som undertegnede, med noe svare luktesans, ikke luktet.

 

Ligger vel i navnet, er for nytt og moderne for gammalerik. :-)

Lenke til kommentar
Kan ikke mobilprodusentene lage en bra mobil på 4.5"? Iphone blir for liten og S4, HTC1, Sony z er altfor stor!
4.7 er ikke så mye større enn 4.5 og du blir komfortabel med størrelsen hvis du bare bruker den litt. Dama har en HTC ONE og liker den kjempegodt.

 

Jeg ble aldri skikkelig komfortabel med One X og sine 4.7" faktisk, men ellers en kjempe bra mobil!. 4.3 og rundt der er ypperlig størrelse for min egen del. Synd Android ikke har så mye spennende i dette segmentet.

 

Du må være bra sær, om du ikke får en iphone, eller en S4 til å passe i hånden din...

 

For en idiotisk kommentar. Folk har da forskjellige preferanser også når det kommer til en mobil? Du er vel den sære her, om du ikke innser det?

 

De fleste har sikkert ingen problemer med å holde rundt en slik telefon, men det er ikke sikkert den er så utrolig god å bruke for alle når det blir så stort.

Endret av Mala
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Hvorfor er iPhone 5 i det hele tatt med? Jeg syns at Android er mer brukervennlig
Alle står fritt til å ha sin egen mening. De fleste synes iOS er enklere enn Android. Meg inkludert.
Javel?Hvorfor har samsung alene dobbelt så mye markeds% enn apple da?http://cdn.macrumors.com/article-new/2013/02/gartner-sales1.png

 

 

Rimelig å anta at du knapt er ferdig med ungdomsskolen med den kunnskap og innsikt du besitter... *dobbelt hjertesukk*

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor iphone er med i listen?

Jeg går inn på facebook, Å en amobilartikkel!

"De heteste mobilene akkurat nå", Men i alle dager er det bilde av en iphone 5! Nei det er to :p Trodde ikke det var den heteste mobilen akkurat nå! Går inn på artikkelen to samsunger foran Iphone.! Hvorfor er det ikke bilde av samsung da! = reklame for Iphone = blir populær! Blir med i undersøkelse! Og sånn er det generelt i media!

 

 

Lenke til kommentar

Trodde One X skulle bli for stor, men etter en mnd har ingenting i mot med enda større, dette ønsket førte til at jeg kjøpte ett nettbrett. Nå driver jeg og ser etter løsninger med Android på TV. Kan ikke bli stort nok :D

 

"Dette lukter TV2 hjelper deg?" De allerede har hatt en test og der vant Sony Xperia Z.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...