Gå til innhold

Dette er de heteste mobilene akkurat nå


Anbefalte innlegg

Morsomt å se folk som ikke er i stand til å lese en jævla artikkel. De har listet opp de telefonene som folk søker mest etter på prisguide.

 

iPhone er med fordi det er en av telefonene som folk søker mest etter. Så forbanna enkelt er det. Hva dere mener eller ikke om lista er fulstendig lykegyldig, siden den ikke er basert på subjektive vurderinger av telefonene, men av statistikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er iPhone 5 i det hele tatt med? Jeg syns at Android er mer brukervennlig

 

Android er mer brukervennlig, derfor burde ikke iPhone 5 være med denne oversikten?

Anbefaler at du tenker deg om minst én gang før du poster.

 

Jeg er, og har alltid vært, tilhenger av Android , og har lite sans for Apple, men jeg anbefaler faktisk iPhone til alle rundt meg som vil ha noe som er enkelt og som bare fungerer.

 

Klarer ikke å la være, jeg synes bare at dette var noe av det morsommeste jeg har lest på lenge:

"Hvorfor er "mobil nr.X" i det hele tatt med? Jeg syns at "mobil nr. Y" er mer brukervennlig"

konge

Lenke til kommentar

"Alle står fritt til å ha sin egen mening. De fleste synes iOS er enklere enn Android. Meg inkludert."

 

Noen kilde på det? Jeg syntes ikke det er enklere, men det er vel en vanskelig mer enn en faktisk målbar sak.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...