Gå til innhold

Kan du overleve blant dinosaurane? (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, kult med dinosaurer, men må jo fort bli kjedelig å bare sanke mat. At T-Rex også vil ha en bit av dinosaurene du har felt er alt for tynt til å bygge ett helt spill på... Kan vel samenlignes med at alt du kan gjøre i Minecraft er å sanke mat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Meh... hørtes spennende ut når jeg leste, men etter å ha sett traileren mistet jeg all interesse. det så ut som om jakt på dinosaurer var utrolig lett. jeg så får meg at man måtte snike seg innpå, eller bruke topografien og feller til å drepe de, men han fyren løp jo like fort som dinosaurene, og de døde av bare ett skudd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Årets kanskje mest spanande Kickstarer-prosjekt er i gang.

 

Håper det er ironi inne i bildet her. Man burde vel uansett kunne forvente litt mer seriøsitet og kunnskap fra en skribent på Gamer.

 

Når det er sagt, så ber fyren om suspekt lite penger, og penger han får utover den latterlige lave summen skal gå til.... flere designere og grafikere? Okay....

 

Trodde det var programmerere som lagde spill jeg, men det fikser han vel selv for 20k dollar. Respekt.

 

55000 dollar til designere, 100000 dollar til grafikere, og 20000 dollar til programmereren, men det er vel sånn han har lært ressursallokering fra tiden i Bethesda. :p

 

Håper varselbjellene ringer hos noen her, men 15 dollar er jo ikke den største risikoen i verden om The Sims i juratiden er noens største drøm.

Lenke til kommentar

Håper det er ironi inne i bildet her. Man burde vel uansett kunne forvente litt mer seriøsitet og kunnskap fra en skribent på Gamer.

 

Når det er sagt, så ber fyren om suspekt lite penger, og penger han får utover den latterlige lave summen skal gå til.... flere designere og grafikere? Okay....

 

Trodde det var programmerere som lagde spill jeg, men det fikser han vel selv for 20k dollar. Respekt.

 

55000 dollar til designere, 100000 dollar til grafikere, og 20000 dollar til programmereren, men det er vel sånn han har lært ressursallokering fra tiden i Bethesda. :p

 

Håper varselbjellene ringer hos noen her, men 15 dollar er jo ikke den største risikoen i verden om The Sims i juratiden er noens største drøm.

 

Hvorfor skulle det være ironi ? Noe nytt og spennende med elementer som er altfor sjeldent brukt og som folk er sultne etter, itillegg til at det ikke akkurat er så mye kvalitet eller nyskapendede ellers i horisonten...

 

Siste linja di antyder at du har en dårlig dag... :p

Lenke til kommentar

Ser for meg at om de hadde hatt førstepersons-mulighet her, og litt bedre grafikk, så hadde det blitt fantastisk til Oculus Rift. Dinosaurer tror jeg har veldig mye ubrukt potensiale når det gjelder spenning, blir litt lei av zombier etterhvert.

 

får han inn $200k så blir det bedre grafikk og full støtte til oculus rift :)

Lenke til kommentar

Videoen så ganske crap ut ihvertfall. Håper AI-en er ikke eksisterende så langt, for ellers lover det der ikke godt.

 

Ville også heller hatt gode single playermuligheter der du kan gi ordre til resten av triben, må bygge lojalitet o.l. Dette er ikke akkurat et spill jeg gidder å bli med guilds med avtalte spilleitder for å få noe ut av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...