Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tityboi sine nettdating erfaringer!


Anbefalte innlegg

Ja alle sammen. Her er den upolerte sannhet fra de siste måneders intense forsøk på å BLI KJENT MED jenter via nettdating. Ja målet mitt var aldri å knulle ukjente jenter, det var ett langsiktig mål hvis jeg traff en snill jente. Planen var å prøve å oppnå litt kontakt. Jeg er veldig ensom og pga mye jobb så er det ikke så lett å gå på utesteder i helgene.

 

Jeg begynner å søke rundt på nettet for å finne tips til hvordan jeg burde sette opp profil osv. ender opp med en litt utenom det vanlig morsom og litt seriøs profil der jeg ikke lyver. Slenger opp en 4-5 utvalgte bilder av meg selv i god kvalitet og er egentlig veldig fornøyd. Hadde profiler 4 steder. Tenkte at hvis jeg putta litt penger i de store så var sjansene større.

 

Så kommer vi til det punktet hvor jeg tar kontakt. her prøvde jeg mye forskjellig. Konklusjonen min er at ingenting "funker" bedre. Noen ganger funker det å være morsom, noen ganger rett på. Litt skuffet fant jeg ut at mange av de som var villige til å snakke litt viste seg å være prostituerte. Dette hadde jeg ikke regna med. Hadde jeg vært ute etter prostituerte tror jeg forumet her har nok av tips til hvor man finner dem. Noe annet som skremte meg litt var at veldig mange syntes å ha store psykiske problemer. Eks: Fikk melding midt på natta hvor det sto at hun kutta seg og ikke slutta før jeg svarte

Mye i den duren og litt mildere. Holdt meg langt unna disse etter at det viste seg at de slet såpass. Jeg er ikke psykolog eller terapaut.

 

Sendte 10-15 meldinger om dagen i noen uker med mellomrom til forskjellige jenter.

 

Noen gikk gjennom de kvalifiserende rundene og skulle treffes. Nå var jeg kjempeglad. Sov godt hver natt og alt virket bra, Nå skulle jeg begrave ensomheten og de depressive tankene kunne henge seg selv. 3 treff fikk jeg..

 

Treff 1 : Etter mye snakk så skulle jeg treffe denne jenta på en lokal bar midt på dagen, en onsdag. Greit nok tenkte jeg. Skulle treffes 1800. 17:45 har jeg bestilt cola ( kjørte) og funnet ett bord til to. Super stressa og ser på inngangen hel tiden. 18:15 hun har ikke kommet. 18:30 Jeg begynner å miste håpet. 19:00 Jeg går hjem. Dette var en utrolig sur opplevelse og jeg vurderte på veien hjem å gi faen i dette tullet. Innrømmer at jeg gråt litt, var faktisk ikke klar for noe slikt. Hun påsto senere å ha glemt det.

 

Treff 2 : Annen jente. Historien fra teff 1 gjentar seg med andre tidspunkter. Merk at jeg var der 15 min før og en time etter tidspunktet og har plassert meg med ful oversikt. Så meg også godt om i det jeg kom tilfelle hun var der. Fikk aldri kontakt igjen.

 

Treff 3: Noen uker etter treff2. Skulle kjøre til Oslo og treffe henne der. 15 min unna treffstedet får jeg melding om at hum har gått hjem og aldri vil snakke med meg mer. Igjen så var jeg tidlig ute og jeg ville vært der ca30 min før avtalt tid uansett. Jeg skjønte ingenting, null kontakt i ettertid.

 

 

Nå har jeg gitt opp. Jeg orker ikke mer. Jeg er veldig sint og irritert og enda mer lei meg enn før. Ensomheten er mye mer overhengende også nå som jeg trodde det skulle ordne seg. Jeg vet mange har lykkes med nettdating og derfor prøvde jeg. Men merk dere dette : Hvis du ikke er klar for å bli veldig lei deg så ikke prøv

 

Hadde vært litt gøy med tilbakemeldinger på dette innlegget :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes virkelig ikke dette burde være nok grunn til at du skal stoppe med dette! Det er ikke deg det er noe feil med her, det er damene som ikke klarer å møte deg. Du har gjort alt riktig, og hvis jeg forstod det riktig var en av tilfellene en misforståelse? gi det noen flere forsøk, det er ingen som finner "drømmedama" på første forsøk. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vurdert dette selv, men etter å ha vist om hvor utrolig mye pågang og mas jenter får på sånne sider ga jeg egentlig opp før jeg i det heletatt prøvde (gadd ikke bruke penger på det, er student) men en natt sitter jeg og stirrer inn i skjermer med facebook oppe, vet jeg har mange venner der jeg så og si aldri har snakket med men bare godkjent "fordi vi gikk på samme barneskole en gang i tiden", begynte og snakke med noen av dem isteden og føler jeg har fått utrolig god kontakt med en av dem, vet ikke hvor jeg kommer til å dra det eller hva målet mitt er, men er alltid hyggelig og ha noen å snakke med.

Lenke til kommentar

Oi, what? Det høres jo helt vilt ut. Stood up av på tre dates?! Hva har du gjort galt? Jeg har en kamerat som dater ofte over nettet. Han har sikkert fiksa et tredvetalls vellykkede dates i løpet av noen måneder. Hva er det han gjør som du ikke gjorde? Kan du utdype hvordan du presentere deg selv, og hvordan dialogen var mellom deg og jentene?

Lenke til kommentar

Vurdert dette selv, men etter å ha vist om hvor utrolig mye pågang og mas jenter får på sånne sider ga jeg egentlig opp før jeg i det heletatt prøvde (gadd ikke bruke penger på det, er student)

 

Jeg har flere venninner som holder på med nettdating uten at det har resultert i fast forhold. Disse jentene har vært single i årevis. Det tyder i alle fall på at selv om responsen er høy klarer de ikke finne seg den rette. Jeg tror ikke det dreier seg om at de er altfor kresne. Jeg tror heller det handler om at gutta antakeligvis ikke går i dybden nok når de snakker sammen. Å klare å få en intim kobling til et fremmed menneske er jo da vitterlig en kunst? Jeg tror i alle fall ikke det er formatet det er noe galt med. Problemet sitter nok antakeligvis mellom ørene.

Lenke til kommentar

Jeg har flere venninner som holder på med nettdating uten at det har resultert i fast forhold. Disse jentene har vært single i årevis. Det tyder i alle fall på at selv om responsen er høy klarer de ikke finne seg den rette. Jeg tror ikke det dreier seg om at de er altfor kresne. Jeg tror heller det handler om at gutta antakeligvis ikke går i dybden nok når de snakker sammen. Å klare å få en intim kobling til et fremmed menneske er jo da vitterlig en kunst? Jeg tror i alle fall ikke det er formatet det er noe galt med. Problemet sitter nok antakeligvis mellom ørene.

 

Ja, men grunnen til at jeg valgte og droppe det er at jeg føler jeg bli vannet ut av alle som er mer attraktive enn meg som ofte får mer oppmerksomhet av jentene men som egentlig ikke er ute etter noe, så han forsvinner ikke etter han har pult 10 av de selv om han så klart er ute etter en partner på profilen sin.

Lenke til kommentar

Det er nok mange som synes det er skummelt å møte ukjente mennesker og spesielt for jenter vil jeg tro. Kanskje du bør prøve en litt mykere overgang neste gang. Alternativ 1: Du sendte meldinger sa du, men snakket du over telefon? Snakke over telefon noen dager kan fungere som et mellomledd mellom chat og møte Alternativ 2: La henne ta med en venninne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har null erfaring med dating på nett hvis vi ser bort fra Facebook, men for meg virker hele greia jævlig useriøst. Du har enten menn som utgir seg for å være kvinner eller kvinner som ikke har noen planer om å møte opp fordi de elsker valideringen de får av desperate mannfolk. Og de som faktisk møter opp ser ikke ut i måneskinnet. Tror du har en bedre mulighet med å skaffe deg napp på KG enn på svindel som nettdating. Det beste ville uansett vært en tur på byen, eller en fritidsaktivitet der du kunne ha forsøkt å ta det videre, invitert til noe mere. Glem nettdating.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er enige med at det er lettere å få seg noe på en lørdags kveld, enn å surfe rundt på nettet(gitt at man ikke ser ut som Brad Pitt). I virkeligheten teller ikke utseende like mye som det gjør på nettet. Har man da dårlige bilder(les: hvor man ser uattraktiv ut, pga dårlig kompsisjon, vinkel etc.) er det ikke rart at man ikke får seg noe.

 

Som vanlig, litt bedre forklart her: http://www.0330.no/2011/02/nettdating-del-i-bare-for-tapere.html#.UXpWX8qPTn8

Lenke til kommentar

Som en annen har skrevet her; gå litt mer i dybden! Ring, hør stemmen til hverandre, da kan det fort bli ganske personlig.

Har møtt MASSE folk via nettet siden jeg var 13 (9 år nå, oooh goooood) og har faktisk ett fantastisk forhold bak meg med en kar jeg ble kjent med via internett, vi var sammen i 2,5 år og han er fremdeles veldig kjær for meg. Siste karen jeg ble kjent med via nettet og møtte ganske fort er jeg fremdeles veldig god venn med!

 

Kanskje du burde fokusere på å bli venn med dem før du hopper rett på å komme nedi buksa på dem?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Meh, ta å skyll ned ett melkeglass vodka med en halvliter redbull rett før du går ut klokka fem på halv tre, få med deg ei hjem. (kombinasjonen av stengetid, vodka, redbull+ikke sliten fordi du ikke startet drikke klokka syv på kvelden gjør at du får napp fort. )

 

Bor den utvalgte i nærområdet blir du med hun hjem (lett å snike seg ut når man er ferdig.) så kommer du deg hjem ta skyller ned en paracet og en ibux før du legger deg så har du fått litt nærhet samtidig som du er fit to fight på jobb neste morra.

 

I verstefall kan man ta en powernap fra for eks. 23:00 til 2:00 for så og få seg noen gode timer mellom 5:00-7:00 bortimot edru og uthvilt neste morgen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Man kan fint prøve på det etter man har blitt kjent først og er blitt venner.

De jentene som virkelig har prøvd og bli "venn" med meg har egentlig bare vært kuksjuk og de jentene jeg faktisk er "venn" med vil jeg ikke prøve meg på, hadde følt som å prøve seg på søskenbarn/søster :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For det første så var det aldri noe grisesnakk i meldingene mine. Jeg hadde ikke noe annet mål enn å bli kjent med noen. I utgangspunktet. Bildene var av meg og hadde på meg samme genser som på ett av bildene så det var ikke noe tull sånn sett. Klart jeg kan dra på byen i dag og kanskje knulle ei halvpen jente jeg aldri ser igjen. Men som jeg prøvde å si så er jeg ikke lenger interessert i det. For å være helt ærlig så sliter jeg med å få junior til å funke optimalt med ukjente jenter. Dette utelukker dermed nesten prostituerte også. Det er ikke sexen jeg har MEST lyst på, det er noen å holde ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...