Gå til innhold

Sniktitt: Firefall (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PvE i spillet er for tiden ganske manglende, simpelt og kjedelig. Verdenen er interessant, men ved dette stadiet er den dessverre litt for simpel. PvP derimot er mye mer interessant, og hvis de fortsetter fokuset på dette kan det bli et av de neste store eSports skytespillene. Det er allerede lovet store mengder premiesummer til spillet (en million dollar), så det blir spennende å se.

Lenke til kommentar

Var med i closed beta. Spillet har en del gode ideer, men det er i bunn og grunn bare utrolig kjedelig. Menyene er noe av det mest kronglete jeg har sett, combat er kjedelig og uinspirert, PvP er heller ikke no å juble for.

 

Skal man ha MMO FPS, så er Planetside 2 et mye bedre alternativ.

 

Å som nevnt her Tabula Rasa som ikke helt lyktes, var mange, mange, mange ganger bedre.

Lenke til kommentar

Var med i closed beta. Spillet har en del gode ideer, men det er i bunn og grunn bare utrolig kjedelig. Menyene er noe av det mest kronglete jeg har sett, combat er kjedelig og uinspirert, PvP er heller ikke no å juble for.Skal man ha MMO FPS, så er Planetside 2 et mye bedre alternativ.Å som nevnt her Tabula Rasa som ikke helt lyktes, var mange, mange, mange ganger bedre.

 

Firefall er vel et tredjepersons skytespill, så Planetside 2 er ikke et spesielt godt alternativ om man vil spille i 3. person.

Lenke til kommentar
Var med i closed beta. Spillet har en del gode ideer, men det er i bunn og grunn bare utrolig kjedelig. Menyene er noe av det mest kronglete jeg har sett, combat er kjedelig og uinspirert, PvP er heller ikke no å juble for.Skal man ha MMO FPS, så er Planetside 2 et mye bedre alternativ.Å som nevnt her Tabula Rasa som ikke helt lyktes, var mange, mange, mange ganger bedre.
Firefall er vel et tredjepersons skytespill, så Planetside 2 er ikke et spesielt godt alternativ om man vil spille i 3. person.

 

Firefall kan spilles i både 1. og 3. person, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...