Gå til innhold

Ring med én hånd og surf med den andre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HTC må være desperate nå.... Du kjøper en fin smartmobil, og får med en mindre, mye enklere telefon, fordi den bedre takler enkle ting som ringing og sms/fjernkontroll.... Høres i mine ører ut som en aprilsnar men de har jo et poeng. Er lenge siden vi kunne holde opp små hendige mobiler, istden for de mursteinene vi har nå med 4+ tommer skjerm.

 

Kan de ikke heller lage en dings, i noe vi allerede har, isteden for å prakke på enda en mobil, for å få fult utbytte av den andre?

 

Er det ikke da bedre med et trådløst headset, brilleglass eller klokke til å ta seg av de "enkle" tingene?

Lenke til kommentar

dette er bare dumt. jeg kjøpte her forleden en eldre nokia telefon, nærmere bestemt e6, fordi den er liten og hendig og har tastatur. jeg bruker den sammen med en ipad mini hvis jeg trenger å surfe nettet eller spille litt. jeg gikk da fra en Samsung galaxy note. angrer ikke ett sekund selv om noten er "bedre"

 

vil gjerne ha tilbake fulltastatur-mobiler, men med android systemet så har man beste fra begge verdener. de som er i dag slik som htc chacha er bare drit

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...