Gå til innhold

Nintendo er skuffet over Wii U-salget (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Salget av Wii U kommer til å ta av med en gang ett nytt super mario og zelda spill er tilgjengelig. Iallefall de spillene jeg venter på skal komme før jeg kommer til å kjøpe meg WiiU. Uansett så er dette next gen. konsoll så den kommer til å ligge veldig konuransedyktig til med tanke på pris med en gang microsoft og sony kommer med dem sine next gen. konsoller. Ps3 kosta jo 6k når den kom ut, så 3k for en helt ny konsoll som kommer til å være på markedet en god del år framover er ikke rare greiene å betale.

Lenke til kommentar

De måtte sette ned prisen på 3DS for å holde salget oppe, siden konsollen slet på andre punkter, men nå akter de å ikke ha noen mangler på de punktene, og dermed holde prisen oppe uten å tape på det.

De satte ned prisen på 3DS etter seks måneder, og frem til da hadde den omtrent ingen bra spill. På horisonten var det heller ikke noe særlig, bortsett fra en Zelda remake og Super Mario uten bedre utgivelsesdato enn "før jul". Wii U har vært ute en måneds tid og har langt flere bra spill enn 3DS etter priskuttet både foran og bak seg. :)
Lenke til kommentar

Salget av Wii U kommer til å ta av med en gang ett nytt super mario og zelda spill er tilgjengelig. Iallefall de spillene jeg venter på skal komme før jeg kommer til å kjøpe meg WiiU. Uansett så er dette next gen. konsoll så den kommer til å ligge veldig konuransedyktig til med tanke på pris med en gang microsoft og sony kommer med dem sine next gen. konsoller. Ps3 kosta jo 6k når den kom ut, så 3k for en helt ny konsoll som kommer til å være på markedet en god del år framover er ikke rare greiene å betale.

Wii U er ikke Next gen den er like bra som maskiner som kom ut for 6 år siden....

 

Og 3k er skyhøyt med tanke på at man nettop kunne få xbox 360 for 500 kr i julen hvor maskinvaren er like bra.

 

Og Ps3 var en Blue Ray spiller og, de kostet mye da

Endret av Realzi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden skulle de sette ned prisen allerede? Konsollen har jo bare akkurat kommet? Det er i tillegg flere bra spill ute til den allerede, og flere bra spill kommer på rekke og rad. Mulig de ikke tjener helt optimalt de første månedene, men spør igjen til jul, så får vi se. :)

pfft

 

3500 for en konsoll med 16gb og ingen bluerayspiller? Ville vel helst satt prisen til 2200, maks.. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor skal man betale 3K for en konsoll med ræva kontroller. når man får en like bra konsoll til halvparten av prisen som har flere titler ute og har en fantastisk god kontroller.

Fordi spillutvalget på Wii U er annerledes enn på PS360, og ikke alle vil ha en jevn strøm av FPSer?

 

pfft

3500 for en konsoll med 16gb og ingen bluerayspiller? Ville vel helst satt prisen til 2200, maks..

Om man absolutt må ha blueray-spiller får man det svært billig i dag, og Wii U trenger ikke å presse ut litt flere polygoner for at fjortiser skal gidde ta en titt. Det er nok av andre kjøpere. :) Endret av Lykketrolling
  • Liker 2
Lenke til kommentar

pfft

 

3500 for en konsoll med 16gb og ingen bluerayspiller? Ville vel helst satt prisen til 2200, maks.. :)

 

Feil pris her. Man får en Wii U Premium med Nintendo Land, 32GB for 2890kr på Elkjøp. Si riktig pris for en gang skyld før man dømmer prisen på en Wii U ;)

 

Wii U Basic er en grei plass å starte. Denne ligger vel rundt 2500-2800kr, selvom jeg anbefaler folk som sitter på gjerdet angående Wii U, kjøp Premium av maskinen.

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At Wii U kan konkurrere med grafikken til X360 og PS3 til launch seier jo at den faktisk har bedre grafikk. Å sammenligne spel til konsoller som utviklerne har hatt 6-7 år på å mestre blir feil. Sjå på spela til X360 sin launch kontra i dag, og sjå forskjellen. At kontrolleren er ræva er vel subjektivt. Har høyrt mange gode ord om "Wiipaden" og Pro controlleren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...