Gå til innhold

Test: Gule Sider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører også 1881, veldig bra format og den er portet til WP8, litt viktig når man har en Nokia 920. Så forøvrig ingen planer for WP8 på nettsiden til Gule sider.

 

Skulle gjerne hatt en slik app til WP8 plattformen (Lumia 920), men jeg gidder ikke kjøpe ett abonnement for noe jeg kan sjekke på web. 1881 appen koster penger, og har ikke sanntidssøk heller (får ikke opp ukjente tlf numre når det ringer).

 

Ps. jeg referer bare hva jeg har lest. Jeg har ikke testet 1881 appen grunnet reviewene av den. Men ser frem til at Eniro/Gule sider kan lage en bra WP8 app :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt en slik app til WP8 plattformen (Lumia 920), men jeg gidder ikke kjøpe ett abonnement for noe jeg kan sjekke på web. 1881 appen koster penger, og har ikke sanntidssøk heller (får ikke opp ukjente tlf numre når det ringer).

 

Ps. jeg referer bare hva jeg har lest. Jeg har ikke testet 1881 appen grunnet reviewene av den. Men ser frem til at Eniro/Gule sider kan lage en bra WP8 app :)

 

Appen CheckNumber på Windows Phone 8 gir deg søk på navn og nummer. Det er riktignok ikke sanntidssøk på den, men grei å ha :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...