Gå til innhold

Windows Phone 8 har fått lanseringsdato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror og HÅPER det blir en hit. Windows Phone 7 var temmelig stødig fra dag en. Færre restriksjoner, mangefulle funksjoner er implementert og pent hardware på et fjellstøtt OS (det er iallefall slik WP8 fremstår) er akkurat hva jeg ønsker meg.

 

Noen sier WP er en mellomting mellom Android og IOS. Jeg er enig, og hopper av Androidvogna så fort det lar seg gjøre.

 

Gleder meg virkelig til salgstart nå :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror det er grunn til en smule optimisme.

Det eneste som kunne friste i forhold til en WP8-telefon måtte være SGNote 2.

Av WP8-telefonene synes jeg HTC har det beste utseendet, Samsung Ativ S den beste størrelsen. Men Nokia Lumia 920 blir for meg nr 1 foran Ativ S.

Denne spørreundersøkelsen fra medio september gir en viss grunn til optimisme for våre naboer i øst.

http://www.wired.com/gadgetlab/2012/09/iphone5-spec-showdown/

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Sitter på Android akkurat nå, men det frister veldig å hoppe over til WP8. Har aldri testet Windows Phone før, men synes det virker som et veldig spennende OS.

Lenke til kommentar

Gleder meg masse, men jeg forstår ikke dette med å lekke litt og litt av OSet. Det funker ihvertfall dårlig på meg kjenner jeg. Når jeg får servert den ene lille nyheten etter den andre, så får jeg aldri den "wow-effekten" som gjør at pengene brenner i lommen. Bedre om de presenterer alt på en gang, og gjør produktet tilgjengelig for kjøp så raskt som mulig etterpå.

Lenke til kommentar

Nei, jeg tror ikke det blir en hit. Og det tror jeg ikke Windows Phone 9 blir heller. Men kanskje 10.

 

 

Og det baserer du på hva, din lange erfaring med produktutvikling og salg?

 

Nei, det er ikke det jeg baserer det på.

Er det din mangeårige erfaring med sarkasme og usaklig kritikk du baserer din gjetning på?

Endret av Shruggie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, jeg tror ikke det blir en hit. Og det tror jeg ikke Windows Phone 9 blir heller. Men kanskje 10.

 

Vel, de får i hvert fall meg som kunde. Har såvidt testet en lumia 800? Wp 7.5 imponerte såpass at jeg glatt ditcher android for wp 8. Skulle bare ønske Samsung gav ut en Note til WP. Må vel nøye meg med Ativ.

Lenke til kommentar

Synest wp8 er ett skritt i rett retning, wp7 en katastrofe!! Frister wp8?? Litt men er foreløpig ikke noen favoritt bare ett mulig alternativ til Android!!( om jeg skulle hatt en wp8 per dags dato ville jeg valgt lumina 920,kul design og en av de få telefonene som støtte norsk LTE/4G, ulemper er lik lumina 900) liker ikke ios fordi iphonene er for like og det er kunn en leveradør apple!!

 

Lenke til kommentar

Nei, jeg tror ikke det blir en hit. Og det tror jeg ikke Windows Phone 9 blir heller. Men kanskje 10.

 

Vel, de får i hvert fall meg som kunde. Har såvidt testet en lumia 800? Wp 7.5 imponerte såpass at jeg glatt ditcher android for wp 8. Skulle bare ønske Samsung gav ut en Note til WP. Må vel nøye meg med Ativ.

 

Bra. Vote with your wallet. Hvis det er verdt å bruke er det verdt å kjøpe.

Lenke til kommentar

Jeg husker WM6.1 og 6.5 på min Xperia X1, det var bra den gang, og jeg hadde ingen problemer med å være meget effektiv i det, så jeg tror nok WP8 kan være et bra alternativ til Android for meg, spesielt om det kommer "proff"-telefoner med hardware-QWERTY, særlig siden HTC har offisielt sagt at de har gitt opp hardware-tastatur.

 

Enten det, eller vente på Tizen... hmm

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...