Gå til innhold

Stod i iPhone-kø i 15 timer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Tele2 kan jo skryte så mye de vil, men jeg kjøper aldri noe derfra igjen. Nektet å låse opp mobilen jeg hadde kjøpt av dem til tross for at Telenor og Netcom gjør dette gratis så lenge du fortsetter abonnementet. Kunne ikke ta med meg mobilen min til utlandet pga at Tele2 gjorde alt de kunne for å være vanskelige.

Betaler heller mer til et annet selskap MED kundeservice.

Lenke til kommentar

Veldig sutrete alle skulle være da -.- Folk må få lo til å stå i kø om de vil. Dessuten trenger dere ikke kommentere i det hele tatt, dersom det bare crap dere ønsker å si...

Oida. "Sutrete" er helt feil ord. De over her har rett til å komme med sine synspunkter. Om disse er positive eller negative i dine øyne er det ingen som bryr seg om. Nei, det er heller du som burde holde deg unna diskusjonsfora dersom du ikke takler ulike meninger.

 

Jeg er forøvrig enig: dette er helt sykt. Som Raptus sier er det langt viktigere ting her i livet enn en iPhone 5 med hakket større skjerm, litt vassere kamera og minijack på motsatt side. Misforstå meg rett, jeg liker iPhone, jeg, men bare synes det går litt langt noen ganger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Helt utrolig at dette er hva folk bryr seg om i verden... Med all den faenskapen som er ellers, er det å stå i kø for en telefon som er så-si lik forgjengeren det som er i fokus..

 

Verden skal bedras..

Enig! Men hadde ikke syntes det var forståelig om det var uansett annen telefon med uansett oppgraderinger.

Lenke til kommentar

Virker litt rart at folk går man av huse for å få en telefon noen dager før de fleste andre, men Apple har vel opparbeidet seg noen overdrevent ivrige tilhengere etter hvert ;)

 

Selv var jeg gira på å oppgradere til SGS3, og er megafornøyd med telefonen, men å sitte i kø i timesvis blir bare for dumt :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Hvorfor er folk så dumme? sykt ..helt sykt. Den er helt lik med en fortsatt liten skjerm og et nytt ødelagt gps system! Men neida, folk ser bare logoen..Dumme mennesker

 

Her er det visst du som ser bare logoen, når du kan prestere et innlegg som er så fjernt fra virkeligheten. Nei, den er langt fra "helt lik" - nesten alt er forandret. Den har større skjerm, og etter manges mening en passe stor skjerm. Og den har en velfungerende GPS, som også støtter GLONASS.

Dumme mennesker...

Lenke til kommentar

Passe stor skjerm etter manges mening ja ... de samme som sa at iPhone 4 hadde perfekt størrelse. Utrolig hvordan man endrer mening etter kun Apples pipe - det de lager, jo, det syns vi er perfekt uansett. De snakker imot seg selv. Var til og med noen som sa en mobil måtte ha litt vekt - når de sammenlignet S2 og iPhone 4. S2 var for lett. Lurer på hva de samme sier nå på iPhone 5.

 

Det som er forskjellen på iOS og Android folk er at vi kan si oss missfornøyd med f.eks S3 uten at det gjør noe - vi kan lett velge en annen tlf som passer oss best. iOS folk derimot må ta til takke med iPhone og hva de leverer/ikke leverer - men det snedige er at uansett hva de gjør, så er liksom brukerne fornøyd og sier endringene på f.eks størrelse er perfekt .... når annen størrelse også var perfekt. Snakk om å være prisgitt en leverandør og tunnel-syn. Blir iPhone 6 ennå større, så blir nok den også perfekt størrelse skal du se. (men dette er noe Android brukere har erfart - de nye 'store' virker nettopp det i starten før man blir vandt til de. Ikke ulikt hva man syntes om LCD TV på 37" når de kom - hvem kjøper det idag, selv om 37" var for dominerende i starten - ingen syns vel det idag?)

Med Android har man heldigvis valget - man kan velge den størrelsen som passer seg.

 

Å stå i kø for noe man uten problem kan kjøpe senere er bare dumt uansett hva det gjelder. Kun spill der man får lvl osv og der man kan dra nytte av å få en ting tidlig som ev er noenlunde forståelig at noen gidder å stå i kø for

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jepp, man kan velge en annen Android eller WP-telefon som ingen gidder stå i kø for.

 

Swangs idiotiske uttalelser på TV2 hjelper deg, om at Apple med vilje begrenser antallet telefoner og utsalgssteder for å skape kø og mediaomtale er nesten verd en pokal bare det.

Han overser glatt det enorme logistikkproblemet og antall produserte enheter som selges, men så er han ikke akkurat upartisk heller da ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...