Gå til innhold

Anmeldelse: FIFA 13 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lenge siden jeg har spilt FIFA , må man se i tredjeperson eller kan man se fra topp/side når man spiller "singelplayer"?

 

Tredjeperson er en egen modus. De aller, aller, aller fleste spiller fortsatt med god gammel TV-vinkel, eller i hvertfall de av oss som vet hvordan man spiller fotball ;) .

 

Når kommer PES 13 anmeldelsen? Spillet har vært ute i x-antall dager, og jeg finner ikke EN eneste anmeldelse av spillet på norske spillsider.

 

PES er rett og slett noe skrot. Har ikke vært et eneste bra Pro Evolution-spill på denne hele denne konsollgenerasjonen. Ikke tenk på det, bare kjøp FIFA. Kan love deg at det er bedre enn PES.

Lenke til kommentar

Har du prøvd PES13 da? Selv har jeg prøvd begge spillene og PES kommer best ut for min del. Har selv hadd hardcore FIFA-fans over på besøk som har kost seg gløgg ihjel med årets utgave av PES. Det har seg også slik at PES klarer å gjenngi et realistisk bilde av hvordan fotball spilles noe som FIFA failer på. PES ser kanskje ikke så smooth ut på overflaten men dæsken for en dybde det har, en dybde som FIFA bare kan drømme om.

 

Er enig i at PES-serien har vært skranglete i en stund, men årets utgave er utrolig bra og det er tydelig at Konami er på rett kjør igjen.

Endret av Hårek
Unødig sitering
Lenke til kommentar

 

Har du prøvd PES13 da? Selv har jeg prøvd begge spillene og PES kommer best ut for min del. Har selv hadd hardcore FIFA-fans over på besøk som har kost seg gløgg ihjel med årets utgave av PES. Det har seg også slik at PES klarer å gjenngi et realistisk bilde av hvordan fotball spilles noe som FIFA failer på. PES ser kanskje ikke så smooth ut på overflaten men dæsken for en dybde det har, en dybde som FIFA bare kan drømme om.

 

Er enig i at PES-serien har vært skranglete i en stund, men årets utgave er utrolig bra og det er tydelig at Konami er på rett kjør igjen.

 

Er dessverre ingen fotballspill som er realistiske, og minst av alle er vel PES. Ja, har spilt PES 13 hos en kompis, og synes det var skikkelig dårlig. FIFA forblir på toppen av tronen for min del, selv om jeg håper på et friskt pust når de nye konsollene kommer.

Endret av Hårek
Sitatpyramide
Lenke til kommentar

 

Er dessverre ingen fotballspill som er realistiske, og minst av alle er vel PES. Ja, har spilt PES 13 hos en kompis, og synes det var skikkelig dårlig. FIFA forblir på toppen av tronen for min del, selv om jeg håper på et friskt pust når de nye konsollene kommer.

 

De fotballspillene vi har tilgjengelige i dag er realistiske til en hvis grad. Men at de er i nærheten av "the real deal" er de nok ikke. Men likevel så har Pro Evolution klart å fange en del av ånden til denne fantastiske sporten som vi kaller fotball.

 

Jeg respekterer at du foretrekker FIFA men årets innpust fra PES er noe alle fotballfans burde prøve ;)

Endret av Hårek
Sitatpyramide
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...